برای مردم کلی گویی نکنیم
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نباید در اطلاع رسانی برای مردم کلی گویی کنیم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در مراسم اختتامیه پنجمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سراسر کشور در اصفهان با قدردانی از تلاش اصحاب روابط عمومی اوقاف در سراسر کشور با تبیین رویکرد روابط عمومیها در سال جاری گفت: اطلاع رسانی به موقع، صحیح و موثر وظیفه همه مدیران و لازم است سند راهبردی و سیاست گذاری روابط عمومی در حوزههای مختلف اطلاع رسانی تهیه و تدوین و به کلیه ادارات ابلاغ شود.
وی با اشاره به ضرورت تدوین و تهیه سیاستهای کلی و راهبردی سازمان در عرصه اطلاع رسانی افزود: شیوه ما در اطلاع رسانی به روز و موفق نیست، نیاز است شیوههای اطلاع رسانی به روز شود، برخی از شیوههای اطلاع رسانی کهنه و کارکرد و کاربرد خود را از دست دادهاند و لازم است در این زمینه بازنگری شود.
وی با تاکید بر قدرت رسانه در تحقق اهداف سازمان، افزود: شبکههای مجازی از جمله رسانههایی است که میتواند با برنامهریزی و ابتکار از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده کرد.
روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به نقل از وی افزود: استفاده از رسانهها جهت ترویج فرهنگ وقف و به خدمت گرفتن رسانه در راستای فرهنگی سازی سنت حسنه وقف شیوه موثری در برقراری ارتباط با جامعه است.
رئیس سازمان اوقاف تصریح کرد: هنر ما باید این باشد که با اطلاع رسانی و اعتماد سازی که در بین رسانهها، جامعه و مسئولین ایجاد میکنیم از ظرفیتهای آنان جهت پیشبرد اهداف وقف استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه تصریح کرد: در اطلاع رسانی باید از کلی گویی پرهیز شود و بصورت مصداقی مستندسازی شود و به مردم اطلاع رسانی شود.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اظهار داشت: باید پیوست رسانهای در این راستا توسط روابط عمومیهای اوقاف و امور خیریه سراسر کشور تهیه و مبنای حرکت و فعالیت اطلاع رسانی قرار گیرد.
انتهای پیام/
وی با اشاره به ضرورت تدوین و تهیه سیاستهای کلی و راهبردی سازمان در عرصه اطلاع رسانی افزود: شیوه ما در اطلاع رسانی به روز و موفق نیست، نیاز است شیوههای اطلاع رسانی به روز شود، برخی از شیوههای اطلاع رسانی کهنه و کارکرد و کاربرد خود را از دست دادهاند و لازم است در این زمینه بازنگری شود.
وی با تاکید بر قدرت رسانه در تحقق اهداف سازمان، افزود: شبکههای مجازی از جمله رسانههایی است که میتواند با برنامهریزی و ابتکار از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده کرد.
روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به نقل از وی افزود: استفاده از رسانهها جهت ترویج فرهنگ وقف و به خدمت گرفتن رسانه در راستای فرهنگی سازی سنت حسنه وقف شیوه موثری در برقراری ارتباط با جامعه است.
رئیس سازمان اوقاف تصریح کرد: هنر ما باید این باشد که با اطلاع رسانی و اعتماد سازی که در بین رسانهها، جامعه و مسئولین ایجاد میکنیم از ظرفیتهای آنان جهت پیشبرد اهداف وقف استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه تصریح کرد: در اطلاع رسانی باید از کلی گویی پرهیز شود و بصورت مصداقی مستندسازی شود و به مردم اطلاع رسانی شود.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اظهار داشت: باید پیوست رسانهای در این راستا توسط روابط عمومیهای اوقاف و امور خیریه سراسر کشور تهیه و مبنای حرکت و فعالیت اطلاع رسانی قرار گیرد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *