هیوندای به دنبال همکاری با گوگل
بزرگترین خودروساز کره جنوبی برای کسب دانش لازم به منظور حفظ توان رقابت، سرگرم مذاکره با گوگل پیرامون همکاری بیشتر است.
به گزارش گروه اقتصاد ،، جئونگ جین هائنگ، رییس هیوندای موتور در مصاحبه ای در سئول گفت: این دو شرکت نقاط اشتراکی دارند که ممکن است شراکت میان آنها را ایجاب کند.
هیوندای یکی از خودروسازانی بوده که از سیستم سرگرمی اطلاعات "کارپلی" اپل و "اندروید اتو" آلفابت که گوشیهای آیفون و اندرویدی را با داشبورد خودروها یکپارچه می کنند، استفاده کرده است.
به گفته تحلیلگران، هیوندای در زمینه طراحی خودروهای اتوماتیک از رقیبانش عقب افتاده است و برای جبران این موضوع، همکاری با شرکتهای فناوری مانند گوگل اولویت ضروری مهمی برای بقای این خودروساز در آینده نزدیک محسوب می شود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، هر گونه همکاری احتمالی میان دو شرکت هیوندای و گوگل ممکن است با کمک جان کرافسیک انجام بگیرد. وی مدیر آمریکایی سابق هیوندای است که در سال ۲۰۱۵ برای هدایت پروژه خودروی خودران به گوگل پیوست.
هیوندای و شرکت تابعهاش کیا موتورز برخلاف خودروسازان رقیب، از شراکت برای ساخت خودروهای اسپورت پرهزینه و کم تیراژ و خودروهای برقی اجتناب کرده اند. این غول خودروساز کره ای اکنون بدنبال تغییر استراتژی کار کردن به تنهایی و همکاری بیشتر با ستارههای سیلیکون والی است تا در دوران خودروهای متصل و رانندگی اتوماتیک همچنان رقابت پذیر بماند.
انتهای پیام/
هیوندای یکی از خودروسازانی بوده که از سیستم سرگرمی اطلاعات "کارپلی" اپل و "اندروید اتو" آلفابت که گوشیهای آیفون و اندرویدی را با داشبورد خودروها یکپارچه می کنند، استفاده کرده است.
به گفته تحلیلگران، هیوندای در زمینه طراحی خودروهای اتوماتیک از رقیبانش عقب افتاده است و برای جبران این موضوع، همکاری با شرکتهای فناوری مانند گوگل اولویت ضروری مهمی برای بقای این خودروساز در آینده نزدیک محسوب می شود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، هر گونه همکاری احتمالی میان دو شرکت هیوندای و گوگل ممکن است با کمک جان کرافسیک انجام بگیرد. وی مدیر آمریکایی سابق هیوندای است که در سال ۲۰۱۵ برای هدایت پروژه خودروی خودران به گوگل پیوست.
هیوندای و شرکت تابعهاش کیا موتورز برخلاف خودروسازان رقیب، از شراکت برای ساخت خودروهای اسپورت پرهزینه و کم تیراژ و خودروهای برقی اجتناب کرده اند. این غول خودروساز کره ای اکنون بدنبال تغییر استراتژی کار کردن به تنهایی و همکاری بیشتر با ستارههای سیلیکون والی است تا در دوران خودروهای متصل و رانندگی اتوماتیک همچنان رقابت پذیر بماند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *