دستگاه قضائی در قبال تخلفات افراد با اقتدار به تکلیف خود عمل می‌کند

10:17 - 25 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۹۸۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مترقب در دیدار با امام جمعه تویسرکان گفت: مجموعه قضائی استان همدان با اقتدار در قبال تخلفات و جرائم همه افراد، فارغ از موقعیت شغلی یا مالی آنها به تکلیف قانونی خود عمل می‌کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان در جریان بازدید از حوزه قضائی تویسرکان با امام جمعه این شهر دیدار کرد و در خصوص مسائل اجتماعی و قضائی این منطقه با یکدیگر تبادل نظر و گفت‌وگو کردند.

دستگاه قضائی در قبال تخلفات افراد با اقتدار به تکلیف خود عمل می‌کند

مترقب در این دیدار ضمن ارزیابی مطلوب از عملکرد مجموعه قضائی تویسرکان و انتخاب مرتضی بهمنی فتاح رئیس دادگستری این شهرستان بعنوان قاضی نمونه سال 94 استان همدان عنوان کرد: در هیچ دوره ای به میزان شرایط فعلی، موضوع استقلال دستگاه قضائی و قاطعیت در اجرای یکسان قانون مورد تأکید و حمایت ریاست قوه قضائیه نبوده است و علیرغم برخی فشارها که بعضاً از سوی مراکز قدرت یا ثروت اعمال می‌شود مع الوصف مجموعه قضائی استان همدان با اقتدار در قبال تخلفات و جرائم همه افراد فارغ از موقعیت شغلی یا مالی آنها به تکلیف قانونی خود عمل می‌نماید.

حجت الاسلام موحدی نیز با ابراز تقدیر و تشکر از مسئولین و کارکنان دادگستری تویسرکان علی الخصوص نقش مؤثر آنان در برگزاری سالم و پرشور انتخابات سال گذشته ابراز امیدواری کردند که نحوه عملکرد مسئولین و مدیران به نحوی باشد که موجب افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی باشد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *