بهروزرسانی پروژه بزرگ خدمات پس از فروش ایساکو
مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با اشاره به رویکرد ایساکو در شیوه ارائه خدمات الکترونیک اظهار کرد: سامانه نرم افزاری که از طریق موبایل در دسترس مشتریان است زمان اعلام نیاز تا دریافت خدمات را کوتاهتر کرده و با صرفه جویی در زمان رضایتمندی مشتریان را فراهم میکند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد، رضا حسینی در نشست خبری مراسم رونمایی از موبایل اپلیکیشن ضمن اشاره به طراحی خاص غرفه ایساکو برای بهره برداری بازدیدکنندگان از این نرم افزار گفت: از طریق این سامانه خدمات ایساکو به صورت غیرحضوری انجام میشود. وی تاکید کرد: قابلیتهای این نرم افزار توسعه و بهبود خواهد یافت.
وی افزود: قبلاً این سیستم به صورت نوبت دهی بود ولی در سامانه جدید شرایطی ایجاد کردیم تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین کسب کند.
حسینی به قابلیتهای مختلف سامانه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مشتری برای مراجعه حضوری با کمبود وقت روبرو است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده که به محض ایجاد درخواست از طریق جی. پي. اس محل حضور مشتری شناسایی میشود.
مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو ایساکو، ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتری، اطلاعات از طریق سامانه هوشمند به نزدیکترین موتورسوار امداد اعلام شده و نیروی امدادی در زمان کوتاهی در محل مورد نظر حاضر میشود. اطلاعات موتورسوار نیز از طریق این اپلیکیشن به مشتری اعلام میشود.
حسینی به رفع دغدغههای نمایندگیها از طریق این سامانه اشاره کرد و گفت: این خدمات میتواند به شبکه نمایندگیهای ایساکو کمک زیادی کند.
وی در ادامه گفت: یکی دیگر از خدمات این سامانه ارائه اطلاعات مربوط به هزینه قطعات و خدمات به مشتری است.
حسینی افزود: موبایل اپلیکیشن ایساکو هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش میدهد، کافی است که مشتری کد قطعه را وارد کرده و اطلاعات را مشاهده کند.
این سامانه در دو حالت اندروید و آی. او. اس در کافه بازار وجود دارد که علاقه مندان میتوانند آن را نصب و آخرین تغییرات ایجاد شده را نیز در زمان نصب مشاهده کنند.
گفتنی است، مراسم رونمایی این پروژه با حضور رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو، بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، علی مصریان مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو و جمعی از کارشناسان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه برگزار شد.
وی افزود: قبلاً این سیستم به صورت نوبت دهی بود ولی در سامانه جدید شرایطی ایجاد کردیم تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین کسب کند.
حسینی به قابلیتهای مختلف سامانه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مشتری برای مراجعه حضوری با کمبود وقت روبرو است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده که به محض ایجاد درخواست از طریق جی. پي. اس محل حضور مشتری شناسایی میشود.
مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو ایساکو، ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتری، اطلاعات از طریق سامانه هوشمند به نزدیکترین موتورسوار امداد اعلام شده و نیروی امدادی در زمان کوتاهی در محل مورد نظر حاضر میشود. اطلاعات موتورسوار نیز از طریق این اپلیکیشن به مشتری اعلام میشود.
حسینی به رفع دغدغههای نمایندگیها از طریق این سامانه اشاره کرد و گفت: این خدمات میتواند به شبکه نمایندگیهای ایساکو کمک زیادی کند.
وی در ادامه گفت: یکی دیگر از خدمات این سامانه ارائه اطلاعات مربوط به هزینه قطعات و خدمات به مشتری است.
حسینی افزود: موبایل اپلیکیشن ایساکو هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش میدهد، کافی است که مشتری کد قطعه را وارد کرده و اطلاعات را مشاهده کند.
این سامانه در دو حالت اندروید و آی. او. اس در کافه بازار وجود دارد که علاقه مندان میتوانند آن را نصب و آخرین تغییرات ایجاد شده را نیز در زمان نصب مشاهده کنند.
گفتنی است، مراسم رونمایی این پروژه با حضور رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو، بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، علی مصریان مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو و جمعی از کارشناسان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه برگزار شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *