به‌روزرسانی پروژه بزرگ خدمات پس از فروش ایساکو

10:48 - 19 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۷۵۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با اشاره به رویکرد ایساکو در شیوه ارائه خدمات الکترونیک اظهار کرد: سامانه نرم افزاری که از طریق موبایل در دسترس مشتریان است زمان اعلام نیاز تا دریافت خدمات را کوتاه‌تر کرده و با صرفه جویی در زمان رضایتمندی مشتریان را فراهم می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *