صبحانه بر عملکرد آموزشی کودکان در سن مدرسه تاثیر ندارد
بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، محققان کالج پزشکی بیلور و دانشگاه هوستون تحقیقی در مورد گرسنگی صبحگاهی و تاثیر آن بر روی آموزش کودکان انجام دادند.
در این تحقیق 130 کودک هشت تا 10 ساله که برخی کودکان بدون خوردن صبحانه و برخی صبحانه خورده شرکت کردند و مهارتهای حافظه کوتاه مدت و توجه آنان به آموزش مورد آزمون قرار گرفت.
نتایج نشان داد صبحانه خوردن بر روی توانایی و عملکرد کودکان در آزمونهای شناختی و بر عملکرد آموزشی کودکان در سن مدرسه تاثیر ندارد.
با این حال محققان بر این مسئله تاکید کردند که نمیتوان نقش صبحانه را در فراهم کردن مواد مغذی لازم برای حفظ انرژی بدن در فعالیت روزانه فراموش کرد.
/انتهای پیام/
:
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به
معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای
منتشر میشود.