به باورهای لوزانو باید احترام گذاشت/ بازیکنان تیم ملی پخته هستند

4:30 - 13 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۵۰۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان اعزامی به برزیل از پختگی کافی برای رویارویی با حریفان در آوردگاه بزرگ برخوردار شده‌اند.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم ملی والیبال پیش از مسابقات المپیک اظهارداشت: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و بازیکنان ایرانی راه طولانی و سختی را برای رسیدن به این پیکارها راه بسیار سختی را طی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال که آیا نوع حضور در لیگ جهانی را می توان ملاکی برای پیش بینی عملکرد تیم ملی در المپیک قرار داد؟ گفت: به هیچ عنوان، چون هریک از سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ جهانی در این رقابت‌ها استراتژی خاص خود را داشتند به طور مثال صرب‌ها به دنبال مدال تیم‌هایی مثل ایتالیا و یا آمریکا در صدد آماده سازی تیم برای المپیک بودند، در این راستا احساس می‌کنم لوزانو هم به دنبال شناسایی بازیکنان خود بود.

مربی پیشین تیم ملی والیبال تصریح کرد: از آن‌جا که لوزانو زمان زیادی در کنار تیم نبود و بلافاصله در لیگ جهانی حاضر شد منطقی بود که از این پیکارها درصدد شناسایی بازیکنان ایران در  راستای رسیدن به ترکیب اصلی برای حضور در رویداد بزرگی جون المپیک باشد.

عطایی تاکید کرد: باید به تصمیم کادر فنی در مورد انتخاب 12 بازیکن حاضر در المپیک احترام گذاشت و تیم را حمایت کرد لوزانو این والیبالیست‌ها را براساس باورها و شناختش انتخاب کرده است شاید اگر مربی دیگری سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشت با ترکیبی دیگر به برزیل می‌رفت اما در شرایط کنونی باید فقط تیم ملی والیبال را حمایت کرد.

وی گفت: بازیکنان در سال‌های اخیر به علت حضور در رویدادهای بزرگ و سطح بالا خود را به نوعی برای شرایط سخت و حساس آماده کردند. بازیکنان تیم ایران به مرز پختگی مطلوب رسیده‌اند و برای حضور موفق در این رقابت‌ها از تجربه کافی برخوردارند آنها بر این باورند که می‌توانند در این میدان بزرگ و حرفه‌ای با عملکرد قابل قبول خود نتیجه‌ای در خور والیبال ایران به دست آورند.

به گزارش میزان، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک مقابل تیم ملی آرژانتین صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *