نخستین سمینار بررسی فرصتها و چالشهای فروش دارو برگزار شد
نخستین سمینار سراسری بررسی فرصت ها و چالش های فروش دارو با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار شد
به گزارش گروه اقتصاد ، سیدروحاله حسینی در نخستین سمینار سراسری بررسی فرصتها و چالشهای فروش دارو گفت: فرهنگ سازی برای مصرف داروهای مرغوب ایرانی یک ضرورت ملی برای مصرفکنندگان و حتی پزشکان کشور است و بر این اساس، از دست اندرکاران سیستم فروش شرکت درخواست می شود تا با کسب آموزشهای لازم، به ترویج این این فرهنگ در کنار توسعه بازار و اهداف اقتصادی کشور بپردازند.
مدیرعامل شرکت داروگستر یاسین همچنین از مسئولان درخواست کرد تا این فرصت را به وجود آورند که از طریق رسانه ملی، شبکههای پربیننده، مطبوعات و جراید، مقایسه اثر داروهای ایرانی و خارجی را بر بیماران، در معرض قضاوت عمومی قرار دهند.
وی تصریح کرد: چنین اقدامی سبب میشود تبلیغات غلطی که درباره کیفیت برتر داروهای خارجی وجود دارد، رنگ باخته و داروهای ایرانی هم از سوی مردم و هم از سوی پزشکان با اقبال و پذیرش شایستهتری مواجه گردد.
حسینی در پاسخ به این سوال که سیستم توزیع و پخش در کشور با چه چالش هایی روبرو است، گفت: در سالی که توصیه به اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی شدهایم، بهتر است به جای انتقال چالشها به افکار عمومی، در صدد حل آنها در فضایی کاملا هوشمندانه باشیم تا فرصتهای بهرهبرادری از داشتههایمان را با گلهگذاری عوض نکنیم.
همچنین علی رحمانی، مدیر روابط عمومی هلدینگ یاسین و دبیر برگزاری این سمینار نیز، از دانایی محوری در این شرکت به عنوان اصلیترین شاخصه رشد نام برد و نسبت به دستاورد چنین سمینارهایی در شرکتهای خصوصی ابراز امیدواری کرد.
در حاشیه این مراسم از وبسایت جدید شرکت داروگستر و انیمیشن های فرهنگ سازی مصرف نیز رونمایی گردید. همچنین در این جلسه، شرکتهای داروسازی اوسینا، زهراوی، ابوریحان، عماد درمان، مینو، فارماشیمی و لقمان از همراهان اصلی این سمینار 2 روزه، در تحلیل بازار نقش به سزایی ایفا کردند.
شایان ذکر است، سمینار سراسری بررسی فرصتها و چالش های فروش دارو، 7 و 8 مردادماه سال جاری در هتل استقلال تهران برگزار شد و میزبان مدیران، سرپرستان و فروشندگان سیستم توزیع و پخش سراسری داروی شرکت داروگستر یاسین از سراسر کشور بود.
در سمینار سراسری بررسی فرصتها و چالشهای فروش که با هدف درک صحیح از اقتصاد مقاومتی در عرصه دارو و درمان، بررسی فرصتها و چالشهای فروش دارو در ایران برگزار شد، به تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است که شرکت داروگستر یاسین در ابتدای امسال از سوی سازمان غذا و دارو به عنوان رتبه دوم در بین شرکت های پخش معرفی شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *