چرخش از سیاست صادرات به بازارهای دور/ بازارهای اروپایی و شرقی هدف جدید برگزاری نمایشگاه ایرانی
معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صادرکنندگان باید از صادرات به بازارهای دور، به سمت صدور کالاهای ایرانی در بازارهای اطراف حرکت کنند، گفت: بازارهای اروپایی و شرقی به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه ایرانی خواهند بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *