تنور کاراته داغتر از همیشه/ آدرس موفقیت سر راست است!

6:00 - 07 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۸۷۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کمتر از پنج روز دیگر به آغاز انتخابات ریاست فدراسیون کاراته زمان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کاراته ایران پس از کنار رفتن علیرضا سمندر در تکاپوی انتخاب سرپرست بود که در نهایت قرعه به نام سید حسن طباطبایی افتاد تا وی برای چند ماهی مسئولیت این رشته پرطرفدار را بر عهده داشته باشد.

شاید در ابتدا تمام دوستداران این رشته طول عمر سرپرستی طباطبایی در این فدراسیون را کوتاه می‌دانستند اما وی بیش از 8 ماه این مسئولیت را بر عهده داشت و حتی شایعاتی مبنی بر علاقه اش به ریاست فدراسیون کاراته به گوش رسید.

اما پس از کش و قوس‌های و خبرهای ضد و نقیض در خصوص حضور افراد صاحب نام در انتخابات این فدراسیون، سرانجام طباطبایی عطای این فدراسیون پرحاشیه را به لقایش بخشید و تصمیم گرفت کار را به دست مدیر آینده بسپارد.

در این اوضاع واحوال٬ بازار شایعات زمانی داغتر شد که بحث تایید صلاحیت‌ها به میان آمد و عده‌ای در این میان به این فکر بودند که از آب گل آلود ماهی گرفته و مسیر خود را برای جلوس بر صندلی ریاست این فدراسیون هموار کنند.

زمانی که لیست اولیه تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون رسانه‌ای شد، نام چند تن از مدعیان اصلی ریاست فدراسیون در این بین به چشم نمی‌خورد و خیلی‌ها قصد داشتند تا از این فرصت به سود خود استفاده کنند، اما در فاصله کمتر از یک هفته مجددا لیست نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته با اضافه شدن نام هشت کاندیدای باقی مانده مانند محسن آشوری و عباس احمدپناهی کامل شد تا تنور انتخابات داغتر از هر زمان دیگری شود.

کاراته در سال‌های اخیر روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشته است. به طور مثال در سال گذشته کرسی‌های بین المللی این رشته از دست رفت و با حاشیه‌های خود ساخته این فدراسیون به سمت بیراهه رفت و شاید الان بهترین زمان باشد که جامعه بزرگ کاراته دین خود را به کسانی که عمرشان را در کاراته گذاشته و بیش ار دو دهه با عناوین مختلف به این رشته خدمت کردند، ادا کنند.

افرادی سرد و گرم چشیده که هیچگاه نفر نخست نبوده و همیشه به فکر کمک به این فدراسیون بودند و شاید حالا بهترین زمان باشد که از تجربه دو دهه حضور خود در فدراسیون کاراته استفاده کنند تا این فدراسیون پرحاشیه را به ساحل آرامش برسانند.

مجمع انتخابات فدراسیون کاراته یازدهم مردادماه برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و دید جامعه بزرگ کاراته چه کسی را به عنوان رئیس بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *