اعطای تندیس زرین سرآمدی به مديريت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران

9:50 - 03 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۱۶۷
برای دومین سال پیاپی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان "روابط عمومي سرآمد" انتخاب و موفق به اخذ "تندیس زرين"شد.
به گزارش گروه جامعه ، طبق مميزي انجام شده بر اساس مدل تخصصي شده EFQM و راي هيئت داوران و مميزان در پنجمين دوره آئين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران، "مديريت ارتباطات و بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه"براي دومين سال پياپي به عنوان "روابط عمومي سرآمد" انتخاب شد و لوح "تنديس زرين" را دريافت کرد.

این تندیس زرین و چهارستاره سرآمدی در روابط عمومی پس از آن به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعطا شد که بخش های مختلف فعالیت این مدیریت در دوره یکساله، توسط ممیزان این آئین رصد شد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توانست در معیار های مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون، یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی، نتیجه گرایی، رهبری و نحوه مدیریت و ... امتیاز های لازم را کسب کند.

گفتنی است، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رساني این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩٤ تنديس سيمين و در سال جاری تندیس زرين روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *