اعطای تندیس زرین سرآمدی به مديريت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران
این تندیس زرین و چهارستاره سرآمدی در روابط عمومی پس از آن به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعطا شد که بخش های مختلف فعالیت این مدیریت در دوره یکساله، توسط ممیزان این آئین رصد شد و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه توانست در معیار های مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون، یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی، نتیجه گرایی، رهبری و نحوه مدیریت و ... امتیاز های لازم را کسب کند.
گفتنی است، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در سال ٩٣ نیز توانسته بود در بخش اطلاع رساني این مراسم حائز رتبه برتر شود. این مدیریت سپس در سال ٩٤ تنديس سيمين و در سال جاری تندیس زرين روابط عمومی سرآمد را از آن خود کرد.
انتهای پیام/