روابط عمومی همراه اول تندیس شش ستاره گرفت
عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه در پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومي هاي برتر كشور با اهدا تنديس و نشان ويژه تقدير به عمل آمد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تيرماه در پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومي هاي برتر كشور با اهدا تنديس و نشان ويژه تقدير به عمل آمد.
بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، در پیامی که به این مراسم ارسال کرده بود از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.
در اين همايش كه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزيابي روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعاليEFQM ، روابط عمومي هاي سرآمد در سه سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومي همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته امتيازات لازم را كسب كرده بود، ضمن معرفي به عنوان روابط عمومي سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنديس زرين و نشان تعالي شش ستاره دريافت كرد.
در اين مراسم هوشمند سفيدي دبير کل پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي، با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومی ها پاسخگوی نیاز کشور نیست، با تأکید بر استفاده روابط عمومی ها از الگوی روابط عمومی سرآمد، آن را الگویی متوازن توصیف کرد که می تواند همه جنبه های عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.
گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان هاي مختلف بكار گرفته مي شود.
در این مراسم احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر کریم زارع رئیس مجمع تخصصی نخبگان، وحید مرندی مقدم معاون سازمان استاندارد ایران و دکتر خورشیدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.
بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، در پیامی که به این مراسم ارسال کرده بود از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.
در اين همايش كه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزيابي روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعاليEFQM ، روابط عمومي هاي سرآمد در سه سطح زرين (كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين (كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورين (كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومي همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته امتيازات لازم را كسب كرده بود، ضمن معرفي به عنوان روابط عمومي سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنديس زرين و نشان تعالي شش ستاره دريافت كرد.
در اين مراسم هوشمند سفيدي دبير کل پنجمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي، با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومی ها پاسخگوی نیاز کشور نیست، با تأکید بر استفاده روابط عمومی ها از الگوی روابط عمومی سرآمد، آن را الگویی متوازن توصیف کرد که می تواند همه جنبه های عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.
گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان هاي مختلف بكار گرفته مي شود.
در این مراسم احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر کریم زارع رئیس مجمع تخصصی نخبگان، وحید مرندی مقدم معاون سازمان استاندارد ایران و دکتر خورشیدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *