ثبت 867 هزار سند رسمی در سامانه / صدور بالغ بر 185 هزار سند کاداستر
اقبال از ثبت بالغ بر 867 هزار سند رسمی در سامانه ثبت استان فارس دریکسال گذشته خبرداد و گفت: این آمار نشان از فعالیت مطلوب و بیش از پیش این صنف در جهت انجام امور مراجعین و همگامی با سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
خبرگزاری میزان -
اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس در گفت وگوبا خبرنگارگروه حقوقی و قضایی از ثبت بالغ بر 867 هزار سند رسمی در سامانه ثبت استان فارس دریکسال گذشته خبرداد وگفت: این آمار نشان از فعالیت مطلوب و بیش از پیش این صنف در جهت انجام امور مراجعین و همگامی با سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
وی گفت: در حال حاضر این اداره کل از ادارات پیشرو در راستای اجرای خدمات دولت الکترونیک و حذف اسناد کاغذی است که بحمدالله در این زمینه روند قابل قبول و عملکرد چشمگیری داشته و در همین راستا از دو سال گذشته تا کنون مکاتبات با محاکم قضایی و دیگر ادارات مرتبط بصورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با تاکید بر اهمیت سلامت اداری در انجام امور محوله، از دیگر مزایای مکانیزه نمودن خدمات ثبتی را افزایش ضریب امنیتی در ارائه خدمات و سلامت اداری عنوان کرد و این امر را گامی مطلوب در جهت افزایش رضایت مردم دانست.
وی در ادامه بیان کرد: بالغ بر 185 هزار سند مالکیت کاداستری در سال 94 صادر شده است .
اقبال همچنین با اشاره به پرونده های قانون تعیین تکلیف املاک و اراضی فاقد سند رسمی و نیز اهمیت این قانون در تعیین وضعیت املاک فاقد سند رسمی افزود: این اداره کل در سال قبل بیش از 68 هزار رأی در این خصوص صادر کرده و امیدواریم تا 4 ماه آینده تمامی پرونده های ثبت نامی موجود در این راستا را مختومه و به همگی آنها رسیدگی کنیم.
وی گفت: ما همچنین در زمینه قانون ساماندهی نیز در سال گذشته بالغ بر 20 هزار و 475 رأی صادر کرده ایم که آمار بسیار مطلوبی در بین ادارات ثبت کشور است.
اقبال افزود: 383 دفتر اسناد رسمی، 160 دفترخانه ازدواج و 47 دفترخانه طلاق در استان فارس مشغول ارائه خدمت به مردم می باشند و ثبت بالغ بر 867 هزار سند رسمی در سامانه ثبت فارس درسال گذشته نشان از فعالیت مطلوب و بیش از پیش این صنف در جهت انجام امور مراجعین و همگامی با سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
انتهای پیام/
وی گفت: در حال حاضر این اداره کل از ادارات پیشرو در راستای اجرای خدمات دولت الکترونیک و حذف اسناد کاغذی است که بحمدالله در این زمینه روند قابل قبول و عملکرد چشمگیری داشته و در همین راستا از دو سال گذشته تا کنون مکاتبات با محاکم قضایی و دیگر ادارات مرتبط بصورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با تاکید بر اهمیت سلامت اداری در انجام امور محوله، از دیگر مزایای مکانیزه نمودن خدمات ثبتی را افزایش ضریب امنیتی در ارائه خدمات و سلامت اداری عنوان کرد و این امر را گامی مطلوب در جهت افزایش رضایت مردم دانست.
وی در ادامه بیان کرد: بالغ بر 185 هزار سند مالکیت کاداستری در سال 94 صادر شده است .
اقبال همچنین با اشاره به پرونده های قانون تعیین تکلیف املاک و اراضی فاقد سند رسمی و نیز اهمیت این قانون در تعیین وضعیت املاک فاقد سند رسمی افزود: این اداره کل در سال قبل بیش از 68 هزار رأی در این خصوص صادر کرده و امیدواریم تا 4 ماه آینده تمامی پرونده های ثبت نامی موجود در این راستا را مختومه و به همگی آنها رسیدگی کنیم.
وی گفت: ما همچنین در زمینه قانون ساماندهی نیز در سال گذشته بالغ بر 20 هزار و 475 رأی صادر کرده ایم که آمار بسیار مطلوبی در بین ادارات ثبت کشور است.
اقبال افزود: 383 دفتر اسناد رسمی، 160 دفترخانه ازدواج و 47 دفترخانه طلاق در استان فارس مشغول ارائه خدمت به مردم می باشند و ثبت بالغ بر 867 هزار سند رسمی در سامانه ثبت فارس درسال گذشته نشان از فعالیت مطلوب و بیش از پیش این صنف در جهت انجام امور مراجعین و همگامی با سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *