تعویض کارت هوشمند ملی فقط برای سه گروه لازم است + جزئیات
مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: دریافت کارت هوشمند ملی در حال حاضر جز برای گروه های هدف که در اولویت هستند، برای سایر افراد توصیه نمی شود.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا یغمایی، مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که هیچ گونه کارت شناسایی ندارند، اشخاصی که تغییر مشخصات هویتی داشته و نیاز به تعویض کارت شناسایی دارند و همچنین کسانی که کارت شناسایی خود را گم کرده اند، جامعه هدف برای دریافت کارت هوشمند ملی هستند و در اولویت دریافت قرار دارند.
وی با بیان اینکه در مجموع 63 میلیون نفر از جمعیت بالای 15 ساله کشور واجد شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی هستند، افزود: اقدام برای دریافت کارت هوشمند ملی به غیر از گروه های هدف، برای سایر افراد و حتی اشخاصی که کارت شناسایی نمونه قدیم را دارا هستند توصیه نمی شود و فعلا نیازی به تعویض آن نیست و در این زمینه با دستگاه های مختلف هماهنگی های لازم انجام شده است.
یغمایی تأکید کرد: امیدواریم در مجموع تا پایان امسال 22 میلیون نفر کارت هوشمند ملی خود را دریافت و تا پایان سال97 نیز این کارت ها به دست تمامی افراد واجد شرایط برسد.
مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور در پایان تصریح کرد: دریافت کارت هوشمند ملی شامل چهار مرحله از جمله پیش ثبت نام، نوبت دهی، صدور، ارسال، تحویل و فعال سازی است که در صورت راه اندازی تجهیزات مورد نیاز، مرحله صدور یعنی چاپ بر روی کارت در مدت 15 روز انجام خواهد شد.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
وی با بیان اینکه در مجموع 63 میلیون نفر از جمعیت بالای 15 ساله کشور واجد شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی هستند، افزود: اقدام برای دریافت کارت هوشمند ملی به غیر از گروه های هدف، برای سایر افراد و حتی اشخاصی که کارت شناسایی نمونه قدیم را دارا هستند توصیه نمی شود و فعلا نیازی به تعویض آن نیست و در این زمینه با دستگاه های مختلف هماهنگی های لازم انجام شده است.
یغمایی تأکید کرد: امیدواریم در مجموع تا پایان امسال 22 میلیون نفر کارت هوشمند ملی خود را دریافت و تا پایان سال97 نیز این کارت ها به دست تمامی افراد واجد شرایط برسد.
مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور در پایان تصریح کرد: دریافت کارت هوشمند ملی شامل چهار مرحله از جمله پیش ثبت نام، نوبت دهی، صدور، ارسال، تحویل و فعال سازی است که در صورت راه اندازی تجهیزات مورد نیاز، مرحله صدور یعنی چاپ بر روی کارت در مدت 15 روز انجام خواهد شد.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *