برگزاری آزمون كلاس‌های فنی و حرفه‌ای در مركز اشتغال و حرفه آموزی زندان ماكو

18:00 - 28 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آزمون فنی و حرفه‌ای در رشته‌های تعمیر و نگهداری خودرو، پرورش قارچ و ترخیص كار گمركات در مركز اشتغال و حرفه آموزی زندان ماكو برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ،آزمون فنی و حرفه ای در رشته های تعمیر و نگهداری خودرو ، پرورش قارچ ، و ترخیص كار گمركات در مركز اشتغال و حرفه آموزی زندان ماكو برگزار شد.

سهرابی رئیس زندان ماكو در این خصوص اظهار داشت:‌ در راستای برنامه اجرایی تفاهم نامه فی مابین سازمان زندانها و سازمان فنی و حرفه ای و با عنایت به اتمام دوره آموزشی تعمیر و نگهداری خودرو ، پرورش قارچ و ترخیص كار گمركات  آزمون این دوره ها  با حضور مسئولین مركز  فنی و حرفه ای در بین ۵۲ نفر از مددجویان زندان ماكو برگزار گردید.

رئیس زندان ماكو در ادامه گفت : این كلاسهای آموزشی از مورخه ۱/ ۳/ ۹۵ و با حضور ۲۰ نفر از مددجویان در كلاس  تعمیر و نگهداری خودرو ، ۱۷نفر در كلاس پرورش قارچ و ۱۵ نفر در كلاس آموزشی ترخیص كار گمركات شروع شده بود.

وی همچنین از افزایش كلاسهای آموزشی در مركز اشتغال و حرفه آموزی زندان ماكو خبر داد و افزود: ضمن  هماهنگی به عمل آمده با دادستان های ماكو و شوط و اعزام مددجو به مركز اشتغال و همچنین هماهنگی با مركز فنی و حرفه ای شهرستان جهت اعزام مربی آموزشی  علاوه بر كلاسهای فوق در رشته های تاسیسات برق خانگی ، برق خودرو ، و هرس زنی نیز كلاسهای آموزشی از ابتدای مرداد ماه  برگزار خواهد شد.

انتهای پبام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *