ساکنان منطقه 4 رکورددار تماس با 137/ بیشترین تماس ها ساعت 11 تا 12 گرفته می شود
رییس سامانه 137 شهرداری تهران گفت:در 3 ماهه اول امسال بیش از474 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.
به گزارش گروه جامعه ، مسعود سلیم جوهری ب با تاکید بر اینکه سامانه 137 به طور 24 ساعته به شهروندان خدمات ارایه می دهد،گفت:همزمان با وقوع حوادث غیرمترقبه در پایتخت میزان تماس ها و درخواست های شهروندان افزایش پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه سامانه 137شهرداری تهران به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمات ارایه می دهد، تصریح کرد: روزانه در بین ساعت 11 تا 12 شاهد بیشترین تماس ها از سوی شهروندان پایتخت با سامانه هستیم.
سلیم جوهری با بیان اینکه پیام های اعلام شده در کمترین زمان ممکن بررسی و در دستور کار قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از موارد اعلامی نیز نیاز به نظر کارشناسی دارد که قاعدتا به زمان بیشتری نیاز دارد.
وی ادامه داد: موارد فوریتی و خطرساز در حوزه های خدمات شهری و عمرانی نیز بلافاصله پس از اعلام از طرف شهروندان در دستور کار قرار می گیرد ونسبت به حل آن موارد اقدام می شود.
رییس سامانه 137 شهرداری تهران با تاکید براینکه سد معبر دستفروشان، لکه گیری معابر و طعمه گذاری برای جانوران موذی از بیشترین تماس هاس دریافتی بوده است، گفت: شهروندان مناطق 4 ، 2 و یک بیشترین تماس را با سامانه 137 شهردای پایتخت برقرار کرده اند.
سلیم جوهری در پایان با بیان اینکه در طول این 3 ماه 25 درصد پیام ها نیاز به نظر کارشناسی داشته است، افزود: در حوزه معاونت ها نیز معاونت خدمات شهری بیشترین حجم تماس ها را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/
وی با اشاره به اینکه سامانه 137شهرداری تهران به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمات ارایه می دهد، تصریح کرد: روزانه در بین ساعت 11 تا 12 شاهد بیشترین تماس ها از سوی شهروندان پایتخت با سامانه هستیم.
سلیم جوهری با بیان اینکه پیام های اعلام شده در کمترین زمان ممکن بررسی و در دستور کار قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از موارد اعلامی نیز نیاز به نظر کارشناسی دارد که قاعدتا به زمان بیشتری نیاز دارد.
وی ادامه داد: موارد فوریتی و خطرساز در حوزه های خدمات شهری و عمرانی نیز بلافاصله پس از اعلام از طرف شهروندان در دستور کار قرار می گیرد ونسبت به حل آن موارد اقدام می شود.
رییس سامانه 137 شهرداری تهران با تاکید براینکه سد معبر دستفروشان، لکه گیری معابر و طعمه گذاری برای جانوران موذی از بیشترین تماس هاس دریافتی بوده است، گفت: شهروندان مناطق 4 ، 2 و یک بیشترین تماس را با سامانه 137 شهردای پایتخت برقرار کرده اند.
سلیم جوهری در پایان با بیان اینکه در طول این 3 ماه 25 درصد پیام ها نیاز به نظر کارشناسی داشته است، افزود: در حوزه معاونت ها نیز معاونت خدمات شهری بیشترین حجم تماس ها را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *