سبقت تویوتا از رقبا در خدمات پس از فروش

16:16 - 20 تير 1395
کد خبر: ۱۹۵۸۶۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
بر اساس تازه ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQIدر ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکت هایی همچون اطلس خودرو و پرشیا خودرو مقام نخست را به دست آورد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *