ابتکار جالب یک مجله خودرویی در تبلیغات
یک نشریه تخصصی در حوزه خودرو در معرفی تازه ترین شماره خود، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه نشریات دست به اقدام جالب توجهی زده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، نشریه نسل برتر تلاش کرده است تا با
اشاره به محصولات مضر با سلامتی انسان و مقایسه قیمت آن با قیمت روی جلد
خود، مردم را نسبت به خرید کالاهای فرهنگی ترغیب کند.
لازم به ذکر است این یک ماهنامه تخصصی در زمینه خودرو است و به تازگی شماره تیرماه خود را منتشر کرده است. این نشریه با قیمت پنج هزار تومان و مشتمل بر 132 صفحه به صورت گلاسه رنگی بر روی پیشخوان روزنامه فروشی های کشور قرار دارد.
لازم به ذکر است این یک ماهنامه تخصصی در زمینه خودرو است و به تازگی شماره تیرماه خود را منتشر کرده است. این نشریه با قیمت پنج هزار تومان و مشتمل بر 132 صفحه به صورت گلاسه رنگی بر روی پیشخوان روزنامه فروشی های کشور قرار دارد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *