نقش‌آفرینی مرکز ارتباط مردمی در کاهش پرونده‌های حقوقی/ پاسخ روزانه به 1200 سوال حقوقی

10:00 - 05 تير 1395
کد خبر: ۱۸۸۰۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رشادتی گفت: مرکز ارتباط مردمی از طریق افزایش دانش حقوقی مردم در قالب مکانیسم‌هایی چون راهنمایی در جهت طرح دادخواست‌ها و پرهیز از دوباره کاری و اطلاع رسانی در خصوص اوقات دادرسی، ساعات کاری، آدرس مراجع قضایی و .. در کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی نقش‌آفرینی می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *