نخستین سری اتوبوس های دو کابین جدید به سن فرسودگی رسید
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: نخستین سری از اتوبوس های دو کابین شهر تهران به سن فرسودگی رسیده است و باید از رده خارج شود.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، پیمان سنندجی با اشاره به مهمترین برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در سال جاری گفت: برنامه اتوبوسرانی ادامه برنامه 5 ساله ای است که برش سال 95 آن در اواخر سال گذشته در شورای شهر تهران تصویب شد. یکی از موضوعات بسیار مهم ناوگان، کاهش سرفاصله ها و سرویس دهی مناسب به شهروندان است. همچنین ورود اتوبوس های جدید یکی از برنامه های مهمی است که در سال جاری مانند سال های گذشته برای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه مدیریت شهری در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه مدل خصوصی سازی از اواخر سال گذشته در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تغییر کرد، سعی کردیم تا با قرار دادن مشوق هایی بخش خصوصی را مجاب به خرید اتوبوس های جدید با تضمین برگشت سرمایه اولیه کنیم.
به گفته سنندجی طبق برنامه سال جاری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ؛ سعی شده تا اعتبارات نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به سمت بخش خصوصی در قالب مشوق های تضمین سرمایه سوق یابد چرا که برای مدیریت شهری ورود بخش خصوصی در حوزه نوسازی ناوگان بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه امسال ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به دلیل فرسودگی در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، بیان کرد: ازسال 89 به بعد درگیر کمبود اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران هستیم. آمارهای ما نشان می دهد که هم اکنون 3000 دستگاه از اتوبوس های پایتخت ازمرز فرسودگی گذشته اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به فرسودگی اولین سری از اتوبوس های دو کابین خریداری شده توسط شهرداری تهران یادآور شد:250 دستگاه اتوبوس دو کابینی که شهرداری تهران برای راه اندازی خط یک سامانه اتوبوس های تندرو در سال 86 خریداری کرد نیز فرسوده شده اند.
وی با تاکید بر اینکه تعداد اتوبوس های فرسوده و ازرده خارج شهر تهران روز به روز زیادتر می شود، گفت: به همین منظور سعی در تشویق بخش خصوصی برای خرید اتوبوس های جدید و نوسازی ناوگان هستیم. اکنون شرایط را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران خصوصی در حوزه اتوبوسرانی ایجاد کرده ایم به حدی که ریسک سرمایه گذاری در این بخش را شهرداری تهران تقبل کرده است.
پیمان سنندجی تاکید کرد: با توجه به این مشوق ها در اولین گام 50 دستگاه اتوبوس جدید توسط بخش خصوصی خریداری شده که به زودی وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران خواهد شد.
انتهای پیام/
وی با اشاره به برنامه مدیریت شهری در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه مدل خصوصی سازی از اواخر سال گذشته در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تغییر کرد، سعی کردیم تا با قرار دادن مشوق هایی بخش خصوصی را مجاب به خرید اتوبوس های جدید با تضمین برگشت سرمایه اولیه کنیم.
به گفته سنندجی طبق برنامه سال جاری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ؛ سعی شده تا اعتبارات نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به سمت بخش خصوصی در قالب مشوق های تضمین سرمایه سوق یابد چرا که برای مدیریت شهری ورود بخش خصوصی در حوزه نوسازی ناوگان بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه امسال ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران به دلیل فرسودگی در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، بیان کرد: ازسال 89 به بعد درگیر کمبود اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران هستیم. آمارهای ما نشان می دهد که هم اکنون 3000 دستگاه از اتوبوس های پایتخت ازمرز فرسودگی گذشته اند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به فرسودگی اولین سری از اتوبوس های دو کابین خریداری شده توسط شهرداری تهران یادآور شد:250 دستگاه اتوبوس دو کابینی که شهرداری تهران برای راه اندازی خط یک سامانه اتوبوس های تندرو در سال 86 خریداری کرد نیز فرسوده شده اند.
وی با تاکید بر اینکه تعداد اتوبوس های فرسوده و ازرده خارج شهر تهران روز به روز زیادتر می شود، گفت: به همین منظور سعی در تشویق بخش خصوصی برای خرید اتوبوس های جدید و نوسازی ناوگان هستیم. اکنون شرایط را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران خصوصی در حوزه اتوبوسرانی ایجاد کرده ایم به حدی که ریسک سرمایه گذاری در این بخش را شهرداری تهران تقبل کرده است.
پیمان سنندجی تاکید کرد: با توجه به این مشوق ها در اولین گام 50 دستگاه اتوبوس جدید توسط بخش خصوصی خریداری شده که به زودی وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران خواهد شد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
پس سری به اتوبوسهای جنوب شهر تهران بزنید و اونجا راببینید اتوبوسها مال عهد خیلی قدیم است. اتوبوسها کثیف بدون سرمایش وگرمایش حتی تکه ای پارچه که افتاب مردم را نسوزاند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *