تمام نیازهای خدمات پس از فروش خودروهای جديد سايپا در حال اجراست

9:18 - 19 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۲۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
سرپرست معاونت خدمات پس از فروش سایپایدک با تاكيد بر ضرورت رشد كيفی و كمی خدمات متناسب با تنوع خودروها، گفت: همزمان با ورود خودروهای جديد سايپا به بازار، اقدامات لازم به منظور تامين و توزيع قطعات يدكی، ابزارهای مخصوص و آموزش كاركنان نمايندگی ها انجام شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *