مریم نقیبی مدیر بازرگانی و امور بینالملل موسسه سینمای مهر شد
مریم نقیبی طی حكمی از سوی محمد حمزهزاده قائم مقام رئیس حوزه هنری به سمت مدیریت بازرگانی و امور بینالملل موسسه سینمای مهر منصوب شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فرهنگی ، مریم نقیبی روزنامه نگار و مدیر سینمایی طی حكمی از سوی محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری و مدیر عامل موسسه سوره سینمای مهر، به سمت مدیریت بازرگانی و امور بین الملل موسسه سینمای مهر منصوب شد.
بخشی از متن حكم ابلاغ شده به شرح زیر است:
«سركار خانم مریم نقیبی، نظر به تعهد و تجارب گذشته شما در مدیریت امور بین الملل موسسه سینمایی سوره، به موجب این حكم به عنوان مدیر بازرگانی و امور بین الملل موسسه سینمای مهر منصوب میشوید.
اهم وظایف سركارعالی بدین شرح است:
-زمینه سازی برای بررسی و شناخت علایق و نیازهای مخاطبین سینما؛
-تدوین برنامه بازاریابی و توسعه بازار داخلی و خارجی 2 ساله موسسه؛
-پیگیری تعاملات تجاری در داخل كشور با نهادها، دستگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشاركت در تولید و عرضه فیلم؛
-پیگیری تعاملات تجاری در خارج از كشور: شبكه های تلویزیونی، شركت های پخش و خریداران خارجی برای تولید مشترك، فروش محصولات، حق پخش و موارد مشابه؛
-همراهی و مشاركت در فرایندهای تولید فیلم، مدیریت اكران و پخش فیلم ها و طراحی و اجرای كمپینهای تبلیغاتی فیلم های موسسه در جهت تضمین كیفی اقدامات برنامه ریزی شده؛
-به كارگیری فناوری های نوین برای اجرای برنامه های توسعه بازار، حفظ مخاطبان وفادار و توسعه مخاطب؛
تشكیل و اداره جلسات شورای بازرگانی موسسه؛»
بخشی از متن حكم ابلاغ شده به شرح زیر است:
«سركار خانم مریم نقیبی، نظر به تعهد و تجارب گذشته شما در مدیریت امور بین الملل موسسه سینمایی سوره، به موجب این حكم به عنوان مدیر بازرگانی و امور بین الملل موسسه سینمای مهر منصوب میشوید.
اهم وظایف سركارعالی بدین شرح است:
-زمینه سازی برای بررسی و شناخت علایق و نیازهای مخاطبین سینما؛
-تدوین برنامه بازاریابی و توسعه بازار داخلی و خارجی 2 ساله موسسه؛
-پیگیری تعاملات تجاری در داخل كشور با نهادها، دستگاه ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشاركت در تولید و عرضه فیلم؛
-پیگیری تعاملات تجاری در خارج از كشور: شبكه های تلویزیونی، شركت های پخش و خریداران خارجی برای تولید مشترك، فروش محصولات، حق پخش و موارد مشابه؛
-همراهی و مشاركت در فرایندهای تولید فیلم، مدیریت اكران و پخش فیلم ها و طراحی و اجرای كمپینهای تبلیغاتی فیلم های موسسه در جهت تضمین كیفی اقدامات برنامه ریزی شده؛
-به كارگیری فناوری های نوین برای اجرای برنامه های توسعه بازار، حفظ مخاطبان وفادار و توسعه مخاطب؛
تشكیل و اداره جلسات شورای بازرگانی موسسه؛»
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *