برج میلاد تهران به کمپین «آری به تولید ملی» پیوست/ پخش اذان سه بعدی روی بدنه برج
تصاویر سه بعدی (3DMAPPING show) در جهت حمایت از کمپین «آری به تولید ملی» روی بدنه برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان به نمایش درآمده و قرار است در ماه مبارک رمضان نیز اذان مغرب و عشاء نیز به صورت تصاویر متحرک روی بدنه برج پخش شود.
به گزارش گروه جامعه ، تصاویر سه بعدی با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته نور و صدا برای نخستین بار است که در ایران استفاده شده و با این روش می توان همزمان با نمایش یک تصویر، نماهنگ مرتبط با تصویر نیز به صورت همزمان پخش شود. به عنوان مثال می توان تصاویر پرچم ایران را روی بدنه برج میلاد همزمان با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران نمایش داد.
نمونه استفاده از این تجهیزات روی برج های مطرح دنیا همچون برج الخلیفه بوده است همزمان با آغاز سال نو میلادی بوده است.
با توجه به جذابیت این نوع نمایش تصاویر سه بعدی (3DMAPPING show) قرار است، در ماه مبارک رمضان هر شب اذان مغرب و عشاء روی بدنه برج میلاد پخش شود.
کمپین «آری به تولید ملی» از ابتکارات جالب یک سامانه ارائه خدمات الکترونیکی است و حمایت از این کمپین، دشمن اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد بود. حمایت شرکت ها و برندهای معتبر از چنین طرح هایی، می تواند زمینه ساز همراهی بیشتر مردم و ترویج فرهنگ خرید محصولات ملی باشد و سبب افزایش کیفیت و جهانی شدن محصولات ایرانی شود.
نمونه استفاده از این تجهیزات روی برج های مطرح دنیا همچون برج الخلیفه بوده است همزمان با آغاز سال نو میلادی بوده است.
با توجه به جذابیت این نوع نمایش تصاویر سه بعدی (3DMAPPING show) قرار است، در ماه مبارک رمضان هر شب اذان مغرب و عشاء روی بدنه برج میلاد پخش شود.
کمپین «آری به تولید ملی» از ابتکارات جالب یک سامانه ارائه خدمات الکترونیکی است و حمایت از این کمپین، دشمن اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد بود. حمایت شرکت ها و برندهای معتبر از چنین طرح هایی، می تواند زمینه ساز همراهی بیشتر مردم و ترویج فرهنگ خرید محصولات ملی باشد و سبب افزایش کیفیت و جهانی شدن محصولات ایرانی شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *