طرحی ویژه برای عتبات/ ارتقای کیفی خدمات و راه اندازی هتلها و آشپزخانههای مدرن در عراق
وی افزود: این طرح، طرحی نوینی در بحث عتبات است که به دنبال جذب زائر بیشتر، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش هتل ها و مدیران کاوران است.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: طرح ویژه عتبات امکان ارزیابی و نظارت آنلاین بر خدمات و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان را میسر می سازد.
نظافتی در پاسخ به این پرسش که آیا این طرح وارد مرحله اجرا شده است، مطرح کرد: بخش های از این طرح عملیاتی شده است اما مواردی همچون آموزش هتلداران، مدیران کاروان ها و روحانیون در مدت زمان طولانی تری میسر می شود و باید دوره های آموزشی لازم ویژه آنها برگزار شود.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: در قالب این طرح مدیران هتل ها و کاروان ها، روحانیون و مداحان ارزیابی می شوند و اگر امتیازات لازم را کسب نکنند باید دوره آموزشی طی کنند یا از دور خارج می شوند.
نظافتی اذعان کرد: همچنین در تلاش برای جذب مشارکت بیشتر سرمایه گذران برای ایجاد هتل های بهتر و آشپزخانه های مدرن تر در عراق هستیم.
انتهای پیام/