رونمایی رنو از نسخه خاص کلیو RS16 + تصاویر
رنو در حاشیه گرندپری موناکو فرمول یک، از نسخهی جذابتر و قدرتمندتر کلیو آر اِس 16 (16 Clio RS) رونمایی کرد. این هاچبک جذاب برای بزرگداشت فعالیت رنو در رقابتهای فرمول یک تولید شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زومیت، رنو کلیو RS 16 برای بزرگذاشت چهلمین سالگرد شرکت در مسابقات فرمویل یک و همچنین بازگشت به این رقابتها در فصل جاری، در حاشیه گرندپری موناکو معرفی شد. کلیو RS 16 به لطف پنلهای حجیمتر بدنه، از لحاظ ظاهری تفاوتها زیادی با نمونه RS دارد. ورودیهای هوای حجیمتر در بخش جلویی، رکابهای جانبی جدید، بال عظیم انتهایی خودرو و رینگهای آلومینیومی مشکی رنگ، برخی از بهینهسازیهای این خودرو در بخش ظاهری است.
رنو در کلیو RS 16 به جای تقویت پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، آن را به طور کامل کنار گذاشته و از پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ به کار رفته در مگان RS بهره برده است تا هاچبک زیبا و جدید خود حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. این پیشرانه توانمند، توانایی خروج ۲۷۵ اسب بخار (۵۵ اسب بخار بیشتر از نمونه قدرتمند کلیو RS) در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه را دارد. پیشرانه جدید کلیو همچنین توانایی تولید ۲۷۲ پوند فوت گشتاور را در دور ۳۰۰۰ دور بر دقیقه دارد.
در هاچبک قدرتمند کلیو RS 16 جعبهدنده ۶ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخهای عقب را برعهده دارد تا بدین وسیله این خودرو لذت رانندگی بالایی را برای سرنشینان خود به ارمغان بیاورد. رنو همچنین در کلیو RS 16 از ترمزهای بزرگتری برای بهبود کنترل، سیستم فرمان جدید و دقیقتر و سیستم تعلیق حرفهای که از قطعات مشابه با خودروهای مگان و اسکیپ بهره میبرد، بهره برده است.
رنو هنوز در خصوص قیمت یا زمان فروش کلیو RS 16 اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما قطعاً در صورت عرضه این خودرو به بازار، استقبال زیادی از آن صورت خواهد گرفت؛ زیرا کلیو RS به خودی خود، محصولی بسیار توانمند بوده و حالا طی بروزرسانی و افزایش ۵۵ اسب بخاری توان خروجی در کنار بهبودها گسترده، قطعا توانایی رقابت با خودروهای قدرتمندتر و گرانتر از خود را خواهد داشت.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
رنو در کلیو RS 16 به جای تقویت پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، آن را به طور کامل کنار گذاشته و از پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ به کار رفته در مگان RS بهره برده است تا هاچبک زیبا و جدید خود حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. این پیشرانه توانمند، توانایی خروج ۲۷۵ اسب بخار (۵۵ اسب بخار بیشتر از نمونه قدرتمند کلیو RS) در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه را دارد. پیشرانه جدید کلیو همچنین توانایی تولید ۲۷۲ پوند فوت گشتاور را در دور ۳۰۰۰ دور بر دقیقه دارد.
در هاچبک قدرتمند کلیو RS 16 جعبهدنده ۶ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخهای عقب را برعهده دارد تا بدین وسیله این خودرو لذت رانندگی بالایی را برای سرنشینان خود به ارمغان بیاورد. رنو همچنین در کلیو RS 16 از ترمزهای بزرگتری برای بهبود کنترل، سیستم فرمان جدید و دقیقتر و سیستم تعلیق حرفهای که از قطعات مشابه با خودروهای مگان و اسکیپ بهره میبرد، بهره برده است.
رنو هنوز در خصوص قیمت یا زمان فروش کلیو RS 16 اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما قطعاً در صورت عرضه این خودرو به بازار، استقبال زیادی از آن صورت خواهد گرفت؛ زیرا کلیو RS به خودی خود، محصولی بسیار توانمند بوده و حالا طی بروزرسانی و افزایش ۵۵ اسب بخاری توان خروجی در کنار بهبودها گسترده، قطعا توانایی رقابت با خودروهای قدرتمندتر و گرانتر از خود را خواهد داشت.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *