جوانگرایی به صلاح تیم ملی ووشو است / جوان‌ها از این فرصت استفاده کنند

4:30 - 12 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۳۹۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا بهترین فرصت برای جوان‌ها است که توانایی‌های خود را اثبات کنند.
حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص غیبت سیفی،ف ضلی و قلی پور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: امیر فضلی به دلیل جراحی که از ناحیه کمر داشت نمی‌تواند در رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ما را همراهی کند. سیفی و قلی‌پور را هم به درخواست خودشان و برای رسیدگی به امور شخصی در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: البته این سه نفر در تمرینات در کنار ما خواهند بود اما در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراه تیم نیستند و ما از سانداکاران جوان خود برای جایگزینی آنها استفاده خواهیم کرد.

اوجاقی با اشاره به اینکه جوانگرایی به صلاح ووشو ایران است، تصریح کرد: ما جوانان آینده‌داری را از تیم جوانان به بزرگسالان تزریق کردیم که تجربه اعزام با بزرگسالان را ندارند اما بالاخره باید یک روزی هم از آنها استفاده شود.

سرمربی تیم ملی ووشو در پاسخ به این سوال که آیا غیبت سه بازیکن فیکس تیمش باعث از دست رفتن عنوان نایب قهرمانی آسیا نمی‌شود، گفت:حمید قلی‌پور ،محسن سیفی و امیر فضلی روی هم 9 طلای جهان کسب کرده‌اند و قطعا نبودشان می‌تواند تاثیرگزار باشد اما باید قبول کنیم که بالاخره شاید روزی آنها را به دلیل آسیب‌دیدگی یا هر مسئله دیگری در اختیار نداشته باشیم.ما با برنامه پیش می‌رویم و می‌توانیم موفقیت‌های ادوار گذشته را با تیم جوانمان تکرار کنیم.

وی در خصوص برگزاری تورنمنت‌های تدارکاتی تا پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: هیچ تورنمنت تدارکاتی در تقویم فدراسیون جهانی وجود ندارد که در آن شرکت کنیم و تنها با اردوهای داخلی و بازی‌های درون اردویی خود را مهیای حضور در میدان آسیایی می‌کنیم.

به گزارش میزان، رقابت‌های قهرمانی آسیا ووشو از شهریور ماه جاری در چین تایپه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *