نیسان GT-R نیسمو ۲۰۱۷ رونمایی شد + تصاویر
نیسان از سوپر اسپرت جی تی آر نیسمو ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این مدل تغییراتی در بخش فنی به خود ندیده، اما در طراحی بدنه، کابین و شاسی بهینهسازیهایی صورت گرفته است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی ، پس از رونمایی از نسخه بهینه شده نیسان GT-R 2017 در اوایل امسال، حال نیسان دوباره با اعمال بهینهسازیها مختلف روی این خودرو، نمونه قدرتمندتر نیسمو را بروز و معرفی کرده است. این تغییرات یک نکته مثبت و یک نکته منفی در بر دارند؛ نکته منفی این که قدرت پیشرانه ۳.۸ لیتری این خودرو افزایشی را نشان نمیدهد و به همان میزان ۶۰۰ اسب بخار قبلی باقی مانده است. اما خبر خوب این است که کابین GT-R نیسمو نسبت به قبل بهینه سازی متعددی به خود دیده و اکنون ظاهری مدرنتر دارد.
اگرچه GT-R نیسمو مشخصههای لوکس بودن GT-R استاندارد را ندارد، اما تغییراتی که در داخل کابین اعمال شده است در یک کلام فوق العاده هستند. در قدم اول نیسان برای کاهش شلوغی کنسول، تعداد دکمهها و کلیدهای موجود در کنسول مرکزی را از ۲۷ عدد به ۱۱ عدد کاهش داده است. تغییر بعدی مربوط به استفاده از نمایشگر جدید ۸ اینچی لمسی است که کنترل آن از طریق جویاستیک موجود در کنسول مرکزی صورت میگیرد. برای پوشش غربیلک فرمان، صندلی های اسپرت ریکارو و داشبورد نیز از میکروجیر استفاده شده است.
مدل ۲۰۱۴ نیسان GT-R برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۲.۹ ثانیه داشت. با این که مدل جدید این خودرو از پیشرانه مشابهی نسبت به نسل قبلی خود بهره میبرد، اما به لطف بهینهسازی جزئی در شاسی، کمک فنرها، سیستم تعلیق قطعاً عملکرد بهتری در ثبت رکورد در پیستها خواهد داشت. همانطور که گفته شد، پیشرانه خودرو دست نخورده باقی مانده و همچنان از همان نمونهی V6 تویین توربو به همراه جعبهدنده شش سرعته دو کلاچه بهره میبرد.
شاید در نگاه اول تغییرات ظاهری نیسمو ۲۰۱۷ نسبت به قبل بسیار جزیی باشند اما نیسان اطمینان داده است که این بهینهسازیها سبب بهبود عملکرد خودرو شدهاند. در بخش بیرونی خودرو از جلو پنجره بزرگتری استفاده شده است تا هوای بیشتری برای پیشرانه فراهم شود و ساختار کاپوت نیز تقویت شده تا از تغییر شکل آن در سرعتهای بالا جلوگیری شود. تغییرات جزیی آیروداینامیکی که در بدنه اعمال شده است نیز باعث تولید نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به قبل خواهد شد.
نیسان GT-R نیسمو ۲۰۱۷ جدید در چهار رنگ مختلف قابل سفارش است و قیمت پایه آن از ۱۵۱ هزار و ۵۸۵ دلار آغاز خواهد شد.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
#carousel6715, #thumbs6715 , #carousel_desc6715 { overflow: hidden; } #carousel-wrapper6715 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel-wrapper26715 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel6715 span, #carousel6715 img, #thumbs6715 a, #thumbs6715 img { display: block; float: left; } #carousel_desc6715 span { width: 100%; /* height: 100%; */ display: block; float: left; position: relative; padding: 9px; } #carousel6715 span, #carousel6715 a, #thumbs6715 span, #thumbs6715 a { position: relative; display: block; height: 100%; } #carousel6715 img, #thumbs6715 img { border: none; width: 100%; height: 100%; position: absolute; top: 0; left: 0; } #carousel6715 span { width: 554px; height: 313px; } #carousel_desc6715 span { width: 554px; height: auto; } #thumbs-wrapper6715 { padding: 20px 40px; position: relative; } #thumbs6715 a { border: 1px solid #ddd; width: 150px; height: 100px; margin: 0 10px; overflow: hidden; -webkit-transition: border-color .5s; -moz-transition: border-color .5s; -ms-transition: border-color .5s; transition: border-color .5s; } #thumbs6715 a:hover, #thumbs6715 a.selected { border-color: #566; } .fluid_container_album img#shadow { width: 100%; position: absolute; bottom: 0; } .next_thumbnail6715 { background-position: -19px 0; right: 10px; } .next_thumbnail6715:hover { background-position: -19px -20px; } .prev_thumbnail6715 { background-position: 0 0; left: 10px; } .prev_thumbnail6715:hover { background-position: 0 -20px; } .next_thumbnail6715, .prev_thumbnail6715 { background-image: url("/client/themes/fa/main/img/carousel_nav.png"); display: block; height: 20px; margin-top: -10px; position: absolute; top: 50%; width: 19px; } $(function() { $('#carousel6715').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '56%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); /* $('#carousel_desc6715').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '30%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); */ $('#thumbs6715').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, prev: '.next_thumbnail6715', next: '.prev_thumbnail6715', items: { visible: { min: 2, max: 6 }, width: 150, height: '66%' } }); $('#thumbs6715 a').click(function() { $('#carousel6715').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); /* $('#carousel_desc6715').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); */ $('#thumbs6715 a').removeClass('selected'); $(this).addClass('selected'); return false; }); });
اگرچه GT-R نیسمو مشخصههای لوکس بودن GT-R استاندارد را ندارد، اما تغییراتی که در داخل کابین اعمال شده است در یک کلام فوق العاده هستند. در قدم اول نیسان برای کاهش شلوغی کنسول، تعداد دکمهها و کلیدهای موجود در کنسول مرکزی را از ۲۷ عدد به ۱۱ عدد کاهش داده است. تغییر بعدی مربوط به استفاده از نمایشگر جدید ۸ اینچی لمسی است که کنترل آن از طریق جویاستیک موجود در کنسول مرکزی صورت میگیرد. برای پوشش غربیلک فرمان، صندلی های اسپرت ریکارو و داشبورد نیز از میکروجیر استفاده شده است.
مدل ۲۰۱۴ نیسان GT-R برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۲.۹ ثانیه داشت. با این که مدل جدید این خودرو از پیشرانه مشابهی نسبت به نسل قبلی خود بهره میبرد، اما به لطف بهینهسازی جزئی در شاسی، کمک فنرها، سیستم تعلیق قطعاً عملکرد بهتری در ثبت رکورد در پیستها خواهد داشت. همانطور که گفته شد، پیشرانه خودرو دست نخورده باقی مانده و همچنان از همان نمونهی V6 تویین توربو به همراه جعبهدنده شش سرعته دو کلاچه بهره میبرد.
شاید در نگاه اول تغییرات ظاهری نیسمو ۲۰۱۷ نسبت به قبل بسیار جزیی باشند اما نیسان اطمینان داده است که این بهینهسازیها سبب بهبود عملکرد خودرو شدهاند. در بخش بیرونی خودرو از جلو پنجره بزرگتری استفاده شده است تا هوای بیشتری برای پیشرانه فراهم شود و ساختار کاپوت نیز تقویت شده تا از تغییر شکل آن در سرعتهای بالا جلوگیری شود. تغییرات جزیی آیروداینامیکی که در بدنه اعمال شده است نیز باعث تولید نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به قبل خواهد شد.
نیسان GT-R نیسمو ۲۰۱۷ جدید در چهار رنگ مختلف قابل سفارش است و قیمت پایه آن از ۱۵۱ هزار و ۵۸۵ دلار آغاز خواهد شد.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *