جزئیات ثبت نام در آزمون استخدامی هلال احمر اعلام شد/ 11 خرداد آخرین فرصت
سازمان سنجش جزئیات آزمون استخدامی هلال احمر را اعلام کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ،اطلاعيه جمعيت هلال احمر درباره تاريخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شركت در آزمون استخدام قراردادی در سایت سنجش منتشر شد.
براساس اعلام سازمان سنجش زمان شروع ثبت نام از روز چهار شنبه 5 خرداد تا روز سه شنبه 11 خرداد است. همچنین این آزمون 8 مرداد برگزار می شود.
در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز کنید.
ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت کنید.
برای طرح سوال می توانید با شماره 02636270027 و 02636270028 تماس گرفته یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح تا 12 و بعداز ظهر از ساعت 14 تا 15:30 بجز ایام تعطیل است.
داوطلبان باید سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر ایران سال 1395 به مبلغ 200/000 ریال معادل بیست هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.
توصیههای مهم به داوطلبان
1- داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند
2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند.
3- داوطلبان لازم است در درج كد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامهای، ارسال عكس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه كافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
4- در پایان ثبتنام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است، لذا دقت و توجه كافی در این خصوص به عمل آید.
5- برای جلوگیری از مشكلات بعدی حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبتنامی را به دقت بررسی
کنید.
6- داوطلبان پس از تكمیل تقاضانامه و دریافت كد پیگیری یك نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری کنید.
7- داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباری، شماره پرونده و كد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کنند.
8- توصیه میشود داوطلب فرایند ثبتنام را شخصا انجام دهد و شماره پرونده و كد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نكند.
جزئیات و شرایط استخدام را اینجا و اینجا بخوانید.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
براساس اعلام سازمان سنجش زمان شروع ثبت نام از روز چهار شنبه 5 خرداد تا روز سه شنبه 11 خرداد است. همچنین این آزمون 8 مرداد برگزار می شود.
در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز کنید.
ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت کنید.
برای طرح سوال می توانید با شماره 02636270027 و 02636270028 تماس گرفته یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح تا 12 و بعداز ظهر از ساعت 14 تا 15:30 بجز ایام تعطیل است.
داوطلبان باید سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر ایران سال 1395 به مبلغ 200/000 ریال معادل بیست هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.
توصیههای مهم به داوطلبان
1- داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند
2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند.
3- داوطلبان لازم است در درج كد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامهای، ارسال عكس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه كافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
4- در پایان ثبتنام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است، لذا دقت و توجه كافی در این خصوص به عمل آید.
5- برای جلوگیری از مشكلات بعدی حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبتنامی را به دقت بررسی
کنید.
6- داوطلبان پس از تكمیل تقاضانامه و دریافت كد پیگیری یك نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری کنید.
7- داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباری، شماره پرونده و كد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کنند.
8- توصیه میشود داوطلب فرایند ثبتنام را شخصا انجام دهد و شماره پرونده و كد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نكند.
جزئیات و شرایط استخدام را اینجا و اینجا بخوانید.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *