کشف 655 گوشی تلفن همراه در محموله محصولات لبنی

20:30 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۹۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از محکومیت 2.8 میلیارد ریالی قاچاقچی محموله گوشی تلفن همراه خبر داد و گفت: تعداد 655 عدد گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه ای در زیر بار محصولات لبنی جاساز شده بود از خودرو وی کشف شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سید مرتضی مدنی فدکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از محکومیت 2.8 میلیارد ریالی قاچاقچی محموله گوشی تلفن همراه خبر داد و گفت: تعداد 655 عدد گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه ای در زیر بار محصولات لبنی جاساز شده بود از خودرو وی کشف شد.

وی افزود: شخصی که با یک دستگاه خودروی وانت نیسان اقدام به جابجایی کالا به صورت قاچاق و غیرقانونی کرده در هنگام خروج شناسایی و تعداد 655 عدد گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه ای در زیر بار محصولات لبنی جاساز شده بود از خودرو وی کشف شد.

وی افزود: بر اساس کارشناسی اولیه ارزش این محموله دو میلیارد و 600میلیون ریال برآورد شده بود که شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایرانشهر پس از بررسی حکم به ضبط کالا و پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت را برای قاچاقچی صادر کرد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *