پيشگيری‌های وضعی بايد در اولويت اجرا قرار گيرد

19:20 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۹۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امانت بهبهانی گفت: پيشگيری های وضعی از انواع پيشگيری ها نتيجه‌بخش‌تر است و نسبت به آن‌ها بايد در اولويت اجرا قرار گيرد.

به گزارش گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در كارگروه ساماندهی دوربین‌های مداربسته اظهار کرد: باتوجه به تنوع جرایم و شیوه‌های نوین مجرمان در انجام آن‌ها، ضروری است تا دستگاه‌های اجرایی و انتظامی نسبت به استفاده از ابزار شناسایی و كشف جرم تجهیز شوند.

معاون اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: كلانشهر اهواز نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به همجواری استان خوزستان با مرز عراق و تردد بالای مسافران و مهاجرین به این استان، در معرض جرایمی قرار دارد كه ممكن است بسیاری از آن‌ها به صورت خاموش و گزارش نشده باقی بماند.

وی ادامه داد: نصب دوربین‌های مدار بسته به كشف جرایم كمك بزرگی می‌كند و چنانچه اولویت‌های استان خوزستان مشخص شود، می‌توان برنامه‌ریزی بهتری برای نصب این دوربین‌ها در سطح شهر داشت.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی همچنین خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای صاحبان صنوف شد و گفت: این معاونت آمادگی دارد تا در كنار استانداری و سایر نهادهای ذی‌ربط، این همایش را برگزار کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *