خوش‌خبر: رزومه لهستان مشخص است/ استرس 3 موضوع را در ژاپن داشتیم

10:56 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۸۵۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان دیدار دوستانه با لهستان را مفید ارزیابی کرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک در توکیو به سر می‌برد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی صبح امروز آخرین موارد فنی و تحلیل و بررسی برای دیدار دوستانه با تیم ملی لهستان به بازیکنان گوشزد خواهد شد و سپس مردان والیبال کشورمان در آخرین گام از آماده‌سازی قبل از مسابقات انتخابی المپیک  از ساعت 13 با اتوبوس سفری سه ساعته خواهند داشت تا به محل کمپ تیم ملی لهستان برسند و در یک دیدار دوستانه به مصاف این تیم خواهند رفت.

بر اساس برنامه اعلام شده این دیدار دوستانه حدود 12:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. سپس کاروان والیبال ایران به محل اقامت خود در هتل پرینس شهر توکیو باز می‌گردد و روز پنجشنبه در هتل کیو پلازای این شهر که محل اقامت تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های انتخابی المپیک است مستقر می‌شود.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی ایران در حاشیه اردوی تدارکاتی در توکیو درباره برگزاری دیدار دوستانه با لهستان اظهار کرد: لهستان رزومه کاملاً مشخصی دارد و تمام افتخارات دنیا را قبلا کسب کرده است. بازی با این تیم می‌تواند کاملاً ما را تحت فشار قرار دهد. بعد از این مسابقه به توکیو برمی‌گردیم و روز پنجشنبه در محل اقامت تیم‌های حاضر در انتخابی المپیک پذیرش می‌شویم تا با تمام توان و شرایط ایده آل مسابقات را شروع کنیم.

سرپرست تیم ملی خاطرنشان کرد: ما استرس سه چیز را داشتیم. هتل، سالن و شرایط تیمی که هر سه مورد در اینجا فراهم شد. سالن بسیار خوبی برای ما ایجاد شده است و هیچ کم و کاستی ندارد. امکانات سالن و هتل آن قدر خوب است که مسافت یک ساعته بین آنها، بازیکنان را اذیت نمی‌کند. در این هفت روز کمپ خوبی را در ژاپن داشتیم. امیدوارم در این مدت از نظر تنظیم خواب، شب و روز و تغذیه به شرایط ایده آل برسیم و حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *