برگ برنده آلفارومئو + تصاویر
اولین بررسیهای صورت گرفته روی مدل اولیه «جولیا آلفارومئو» حکایت دارد که این خودرو در کلاس خود بسیار ارزشمند و قابل رقابت با خودروهای هم ردیف خود است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی ، پس از سالها انتظار سرانجام مهمترین و تاثیرگذارترین مدل خودروسازی آلفارومئو از راه رسید و اولین ارزیابیهای رسانهای آن در محوطه کارخانه بالوکو انجام شد.
اولین برداشتها از رانندگی تاثیرگذار مدل آلفارومئو حکایت از این داشت که سری M3 "بی ام و" رقیبی سرسخت و قدرتمند یافته است. این خبر برای گروه خودروسازی آلفارومئو بسیار مثبت است.
این خودرو با یک موتور دوقلوی توربو V6 با قدرت 503 اسب بخار قصد دارد درسهای جدیدی را به بزرگترین تولیدکننده سدانهای آلمان با قدرت عملکرد بالا بدهد. به نظر میرسد جولیا آلفارومئو یک خودرو از کف تا سقف مهندسی شده است. این خودرو سبک به فرمان با قابلیت حرکت آسان مجهز است.
مدل جدید جولیا، برگ برنده آلفارومئو برای بازگشت به بازارهای جهانی است و میتواند برای بار دیگر نفوذ خود در بازار را نشان دهد. جولیای اول با تولید در دهه 60 میلادی غوغای زیادی در آمریکا ایجاد کرد و اینک همان نام قصد دارد طوفان دوبارهای به راه اندازد.
جولیای جوان چراغ هایش را به روز کرده و دیگر اثری از شکل سه گوش آن نخواهید دید. کابین بزرگتر شده و تمامی عناصر آن تغییر یافته است. اما همچنان شکل و شمایل خودروهای بزرگ ایتالیایی در آن دیده میشود.
جولیا نخستین مدلی است که از مجموعه تولیدات گوناگون گروه فیات - کرایسلر ازسامانه ترمز یکپارچه استفاده میکند و در کنار سامانه ترمز سیستم کنترل پایداری به راننده جولیا برای ترمزگیری به موقع کمک میکند. دیسکهای ترمز جولیا نیز از جنس فییبرکربن فشرده هستند.
M3 هم نمای داخلی خوبی دارد و با سیستم iDrive یکی از بهترینهای بازار است. با اینکه نزدیک چهار سال از طراحی این خودرو میگذرد باز هم به پای طراحی داخلی رومئو نمیرسد. با این وجود، کابین M3 مکان مناسبی است و تعداد زیادی از جزئیات اسپورت در آن دیده می شود.
در گذشته برخی M3 را در میان بهترین خودروهای بازار برای رانندگی قرار میدادند. خودروی حاضر مسلماً برخی از زوایای تیز خود را از دست داده است اما مطمئناً توازن بهتری را میان هندلینگ و انطباق ارائه میدهد. شاسی دو چرخ متحرک عقب و تقسیم وزن عالی از جمله فاکتورهای عمده در این میان هستند و بر خلاف اینکه فرمان با کمک الکتریکی واکنش و بازخورد کمی دارد.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
اولین برداشتها از رانندگی تاثیرگذار مدل آلفارومئو حکایت از این داشت که سری M3 "بی ام و" رقیبی سرسخت و قدرتمند یافته است. این خبر برای گروه خودروسازی آلفارومئو بسیار مثبت است.
#carousel6161, #thumbs6161 , #carousel_desc6161 { overflow: hidden; } #carousel-wrapper6161 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel-wrapper26161 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel6161 span, #carousel6161 img, #thumbs6161 a, #thumbs6161 img { display: block; float: left; } #carousel_desc6161 span { width: 100%; /* height: 100%; */ display: block; float: left; position: relative; padding: 9px; } #carousel6161 span, #carousel6161 a, #thumbs6161 span, #thumbs6161 a { position: relative; display: block; height: 100%; } #carousel6161 img, #thumbs6161 img { border: none; width: 100%; height: 100%; position: absolute; top: 0; left: 0; } #carousel6161 span { width: 554px; height: 313px; } #carousel_desc6161 span { width: 554px; height: auto; } #thumbs-wrapper6161 { padding: 20px 40px; position: relative; } #thumbs6161 a { border: 1px solid #ddd; width: 150px; height: 100px; margin: 0 10px; overflow: hidden; -webkit-transition: border-color .5s; -moz-transition: border-color .5s; -ms-transition: border-color .5s; transition: border-color .5s; } #thumbs6161 a:hover, #thumbs6161 a.selected { border-color: #566; } .fluid_container_album img#shadow { width: 100%; position: absolute; bottom: 0; } .next_thumbnail6161 { background-position: -19px 0; right: 10px; } .next_thumbnail6161:hover { background-position: -19px -20px; } .prev_thumbnail6161 { background-position: 0 0; left: 10px; } .prev_thumbnail6161:hover { background-position: 0 -20px; } .next_thumbnail6161, .prev_thumbnail6161 { background-image: url("/client/themes/fa/main/img/carousel_nav.png"); display: block; height: 20px; margin-top: -10px; position: absolute; top: 50%; width: 19px; } $(function() { $('#carousel6161').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '56%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); /* $('#carousel_desc6161').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '30%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); */ $('#thumbs6161').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, prev: '.next_thumbnail6161', next: '.prev_thumbnail6161', items: { visible: { min: 2, max: 6 }, width: 150, height: '66%' } }); $('#thumbs6161 a').click(function() { $('#carousel6161').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); /* $('#carousel_desc6161').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); */ $('#thumbs6161 a').removeClass('selected'); $(this).addClass('selected'); return false; }); });
این خودرو با یک موتور دوقلوی توربو V6 با قدرت 503 اسب بخار قصد دارد درسهای جدیدی را به بزرگترین تولیدکننده سدانهای آلمان با قدرت عملکرد بالا بدهد. به نظر میرسد جولیا آلفارومئو یک خودرو از کف تا سقف مهندسی شده است. این خودرو سبک به فرمان با قابلیت حرکت آسان مجهز است.
مدل جدید جولیا، برگ برنده آلفارومئو برای بازگشت به بازارهای جهانی است و میتواند برای بار دیگر نفوذ خود در بازار را نشان دهد. جولیای اول با تولید در دهه 60 میلادی غوغای زیادی در آمریکا ایجاد کرد و اینک همان نام قصد دارد طوفان دوبارهای به راه اندازد.
جولیای جوان چراغ هایش را به روز کرده و دیگر اثری از شکل سه گوش آن نخواهید دید. کابین بزرگتر شده و تمامی عناصر آن تغییر یافته است. اما همچنان شکل و شمایل خودروهای بزرگ ایتالیایی در آن دیده میشود.
جولیا نخستین مدلی است که از مجموعه تولیدات گوناگون گروه فیات - کرایسلر ازسامانه ترمز یکپارچه استفاده میکند و در کنار سامانه ترمز سیستم کنترل پایداری به راننده جولیا برای ترمزگیری به موقع کمک میکند. دیسکهای ترمز جولیا نیز از جنس فییبرکربن فشرده هستند.
M3 هم نمای داخلی خوبی دارد و با سیستم iDrive یکی از بهترینهای بازار است. با اینکه نزدیک چهار سال از طراحی این خودرو میگذرد باز هم به پای طراحی داخلی رومئو نمیرسد. با این وجود، کابین M3 مکان مناسبی است و تعداد زیادی از جزئیات اسپورت در آن دیده می شود.
در گذشته برخی M3 را در میان بهترین خودروهای بازار برای رانندگی قرار میدادند. خودروی حاضر مسلماً برخی از زوایای تیز خود را از دست داده است اما مطمئناً توازن بهتری را میان هندلینگ و انطباق ارائه میدهد. شاسی دو چرخ متحرک عقب و تقسیم وزن عالی از جمله فاکتورهای عمده در این میان هستند و بر خلاف اینکه فرمان با کمک الکتریکی واکنش و بازخورد کمی دارد.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *