محصول جدید سایپا زیر ذره بین خبرنگاران / تست cs35 در کاشان
خودروی cs35 چانگان که قرار است از این پس در سایپا کاشان مونتاژ و به بازار ایران عرضه شود توسط خبرنگاران حوزه حوزه خودرو بررسی و ارزیابی شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، خبرنگاران حوزه خودرو بعد از بازدید از خط تولید cs35 در سایپا کاشان، این خودرو را تست و مورد ارزیابی قرار دادند.
آنچه باید در ابتدا گفته شود این است که در مواجه با cs35 شما با خودرویی روبه رو می شوید که طراحی زیبای آن شما را جذب می کند.
این خودرو کمتر شما را به یاد شاسی بلندهای قبلی چینی می اندازد و بیشتر به نیسان قشقایی شبیه است.
طراحی زیبا و مناسب این جوان خوش چهره چینی خیلی سریع شما را جذب می کند.
وقتی سوار این خودرو می شوید ابتدا وسایل تزیینی داخل کابین ماملا به چشم می آید، هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است و هم نشیمن صندلی ها و دید راننده بسیار مناسب است.
این خودرو دارای شتاب مناسب است اما شاید همانطور که از حجم موتور آن (1600 سی سی) مشخص است نتواند شما را مانند یک خودروی ۲۰۰۰ هزار سی سی یا بالاتر راضی کند اما عملکرد مناسبی در سر پیچ ها و حفظ تعادل، عملکرد مناسب ترمزها، فرمان و سیستم تعلیق مناسب و البته امکانات رفاهی مناسبی که دارد شما را با انتخاب این خودرو در مقیاس با هم قیمت های موجود در بازار مسمم می کند.
این خودرو با کولر مناسب، سانروف، کروز کنترل، فرمان الکتریکی و صدای کم داخل کابین می تواند مشتریان آپشن پسند ایرانی را راضی کند.
این خودرو هم از شیبهای سخت خوب بالا می رود و هم عملکرد ترمزها و ترمز دستی اش خوب از پس شیب های تند بر می آید.
یکی دیگر از ویژگی های این خودرو نشیمن مناسب سرنشین های عقب است که علی رغم ظاهر تقریبا کوچک، بسیار جا دار و راحت طراحی شده است.
در پایان این نکته را باید گفت که گرچه این خودرو در برخی از تستها مانند تست شتاب اولیه و تعویض به موقع دنده ها نمره خیلی خوبی نمی گیرد اما در مقایسه با هم کلاسها و هم قیمت های خودش حرفهای زیادی برای گفتن دارد و قطعا با این قیمت مناسب می تواند فروش خوبی را در بازار تجربه کند.
انتهای پیام /
آنچه باید در ابتدا گفته شود این است که در مواجه با cs35 شما با خودرویی روبه رو می شوید که طراحی زیبای آن شما را جذب می کند.
این خودرو کمتر شما را به یاد شاسی بلندهای قبلی چینی می اندازد و بیشتر به نیسان قشقایی شبیه است.
طراحی زیبا و مناسب این جوان خوش چهره چینی خیلی سریع شما را جذب می کند.
وقتی سوار این خودرو می شوید ابتدا وسایل تزیینی داخل کابین ماملا به چشم می آید، هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است و هم نشیمن صندلی ها و دید راننده بسیار مناسب است.
این خودرو دارای شتاب مناسب است اما شاید همانطور که از حجم موتور آن (1600 سی سی) مشخص است نتواند شما را مانند یک خودروی ۲۰۰۰ هزار سی سی یا بالاتر راضی کند اما عملکرد مناسبی در سر پیچ ها و حفظ تعادل، عملکرد مناسب ترمزها، فرمان و سیستم تعلیق مناسب و البته امکانات رفاهی مناسبی که دارد شما را با انتخاب این خودرو در مقیاس با هم قیمت های موجود در بازار مسمم می کند.
این خودرو با کولر مناسب، سانروف، کروز کنترل، فرمان الکتریکی و صدای کم داخل کابین می تواند مشتریان آپشن پسند ایرانی را راضی کند.
این خودرو هم از شیبهای سخت خوب بالا می رود و هم عملکرد ترمزها و ترمز دستی اش خوب از پس شیب های تند بر می آید.
یکی دیگر از ویژگی های این خودرو نشیمن مناسب سرنشین های عقب است که علی رغم ظاهر تقریبا کوچک، بسیار جا دار و راحت طراحی شده است.
در پایان این نکته را باید گفت که گرچه این خودرو در برخی از تستها مانند تست شتاب اولیه و تعویض به موقع دنده ها نمره خیلی خوبی نمی گیرد اما در مقایسه با هم کلاسها و هم قیمت های خودش حرفهای زیادی برای گفتن دارد و قطعا با این قیمت مناسب می تواند فروش خوبی را در بازار تجربه کند.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *