مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری به دقت خواستههای مردم را پیگیری میکند
معاون اجرایی رئیسجمهور گفت: خوشبختانه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که مرکزی برای برقراری ارتباط با مردم از طریق ارتباطات نوین است، به دقت خواستههای مردم را بررسی و پیگیری میکند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاستجمهوری، با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیسجمهور، سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان کرمان افتتاح شد.
در این سامانه بیش از یکهزار و 600 کارشناس به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات شهروندان هستند تا با دسته بندی متناسب، برای بررسی و حل آنها اقدام شود.
مردم استان کرمان با برقراری ارتباط با مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری میتوانند از امروز به مدت سه روز تا پایان روز چهارشنبه نظرات، مطالبات، انتقادها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.
در مراسم افتتاح سامانه سامد استان کرمان، معاون رئیس جمهور، علیرضا رزم حسینی استاندار، اسماعیل سماوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان، جمعی از خانواده شهدا و منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
شریعتمداری در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه این سامانه برای مردم کرمان این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه از این استان که حضور دارند در تماس با شماره تلفن111، درخواست ها،پیشنهادات و دیدگاه های خود را مطرح کنند، گفت: این سامانه برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و نظرات مردم استان کرمان راه اندازی شده است.
معاون اجرایی رییس جمهور افزود: خوشبختانه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که مرکزی برای برقراری ارتباط با مردم از طریق ارتباطات نوین است، به دقت خواستههای مردم را بررسی و پیگیری میکند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *