گام جدید مخابرات برای ارائه تسهیلات به مشتریان
شرکت مخابرات ایران از راه اندازی مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به مشکلهای فنی و سوالهای مربوط به سرویسها و صورتحساب مشتریان در سراسر کشور خبرداد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش، سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیتهای ویژه این مرکز است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف میشود.
براساس این گزارش، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولها و سرویسها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبهها را در اختیار مشترکان قرار دهد.
پیش از این نیز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه ۱۹۵ را با هدف پاسخگویی به مشکلهای مردم راه اندازی کرده بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *