ورود تعاونی‌ها به کانون‌های اصلاح و تربیت/ارائه خدمات مددکاری به مجرمین

14:16 - 18 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۴۳۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از ارائه خدمات مددکاری به مجرمین خبر داد.
ورود تعاونی‌ها به کانون‌های اصلاح و تربیت/ارائه خدمات مددکاری به مجرمینبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، علی ربیعی در حاشیه بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران درجمع خبرنگاران، گفت: همانطورکه رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور ابراز نگرانی کرده اند سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید به این حوزه ورود پیدا کنند.

وی افزود: نیاز است برای پایین آمدن آمار آسیب‌های اجتماعی و همچنین جلوگیری از کاهش سن آسیب‌ها برنامه ریزی جامعی دردستور کار قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از ارائه خدمات مددکاری به افراد حاضر در کانون‌های اصلاح و تربیت خبر داد و خاطر نشان کرد: مقرر شده خدمات مشاوره به افراد حاضر درکانون‌های اصلاح و تربیت از سوی مددکاران وزارت تعاون ارائه شده و این خدمات پس از آزادی مجرمان از کانون‌ها نیز ادامه داشته باشد.

ربیعی ادامه داد: بدون شک نیاز است هر گونه خدمات مشاوره ای به صورت مستمر به مجرمان ارائه شده تا این خدمات نتیجه بخش باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نوع خشونت‌ها و افزایش رفتار‌های ناصحیح در خانواده ها اذعان کرد: بعضی رفتارها که در خانواده ها صورت می گیرد منجر به افزایش بزه شده و مصرف مشروبات الکلی و همچنین مواد مخدر از این جمله به شمار می آید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *