نمی‌دانم چرا برخی‌ها با من مشکل دارند/ دوری از حواشی رمز موفقیت تیم ملی است

9:03 - 18 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۱۸۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی کاراته معتقد است اگر این تیم از حواشی دور بماند می تواند در رقابت‌های جهانی اتریش موفق باشد.
حسین روحانی که به تازگی به کادر فنی تیم ملی کاراته اضافه شده است،در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اظهار داشت: سالهاست با هروی همکاری می‌کنم و شناخت خوبی از او دارم. از شهرام هروی بابت اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در زمان باقی مانده تیم را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان اتریش آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود از یکی از کشورهای آسیایی پیشنهاد مربیگری دارد, عنوان کرد: پیشنهادی از کشور چین دارم و مذاکراتی نیز انجام دادم. متاسفانه برخی دوستان اعلام کردند که تیم چین با آنها صحبت کرده اما من از تیم ملی چین پیشنهاد دارم. قرار است هفته آینده کمپی در این کشور برگزار ‌شود و من برای انجام مذاکرات به این کشور اعزام خواهم شد. البته من در حال حاضر در خدمت تیم ملی هستم و در صورت توافق با آنها بعد از مسابقات جهانی به این کشور می‌روم.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان در در ادامه از برخی کم لطفی‌ها گلایه کرد و گفت: من همیشه سعی کرده‌ام برای کاراته کشورم مفید باشم و تمام تلاشم را نیز با توجه به کسب 4 مدال جهانی انجام دادم اما انگار عده‌ای این مسائل را فراموش کردند. اگر حسین روحانی به این جایگاه رسیده است به خاطر حمایت جامعه کاراته در گذشته بوده است و از پول بیت‌المال برای او هزینه شده است.

روحانی ادامه داد: از زمانی که بازیکن بودم تاکنون سعی داشتم تمام تلاشم را برای کشورم انجام دهم اما نمی‌دانم چرا برخی دوستان با من مشکل دارند و این من برای من جای سوال دارد.

مربی تیم ملی کاراته افزود: در حال حاضر این مسائل دیگر برای من اهمیت ندارد و پس از صحبتی که هروی با من داشت و با توجه به سابقه همکاری که با هم داشتیم و علی‌رغم فشاری که برای عدم حضور من بود سفت و محک ایستادم تا به تیم ملی خدمت کنم. هر کاری هم از دستم بربیاد تا زمانی که در ایران هستم برای تیم ملی انجام خواهم داد.

روحانی در خصوص توقعاتی که نسبت به عملکرد تیم ملی وجود دارد، گفت: تیم کاراته ایران در دوره گذشته در بخش کومیته تیمی قهرمان شده است و در بخش انفرادی نیز یک مدال نقره و برنر کسب کرد. قطعا این نتایج توقعات را از تیم ملی کاراته بالا برده است و ما نیز در تلاش هستیم در جهانی اتریش نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در ادامه به اهمیت دوری از حواشی اشاره کرد و گفت: مهمترین مسئله در این مقطع بحث حاشیه‌ها است . با توجه به تجربه ای که در این سالها بدست آوردم می‌دانم نقش کنترل حاشیه‌ها بسیار مهم است.به نظر من دوری از حواشی رمز موفقیت تیم مل کاراته خواهد بود.

مربی در پایان اظهار داشت: در بعد روانی باید شرایطی را پیش بیاوریم که مدعیان تیم ملی در آرامش باشند و باخیال راحت بدانند تیم ملی براساس عدالت انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *