فدراسیون فوتبال این پیراهن زشت را از کجا پیدا کرده است؟
فدراسیون فوتبال ایران امروز و در میان ناباوری پیراهن های تیم ملی را رونمایی کرد. پیراهن هایی که مربوط به برند جیووا بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند. تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر بازمی گشت . فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با آل اشپورت تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک تر به توافق رسید.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی ، فدراسیون فوتبال ایران امروز و در میان ناباوری پیراهن های تیم ملی را رونمایی کرد. پیراهن هایی که مربوط به برند جیووا بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند. تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر بازمی گشت. فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با آل اشپورت تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک تر به توافق رسید.
جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاک لباس که تنها 8 سال از تاسیس شرکت اش می گذرد. این شرکت نه تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهن اش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام نما از شهرت و کیفیت جیووا ست.
برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال رادر صفحه اصلی و خبراصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد. شرکتی که می تواند بدون کیفیت لازم و با قراردادامضا شده برای اولین بار به جام جهانی راه پیدا کند.
این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی هایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیده اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاک لباس که تنها 8 سال از تاسیس شرکت اش می گذرد. این شرکت نه تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهن اش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام نما از شهرت و کیفیت جیووا ست.
برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال رادر صفحه اصلی و خبراصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد. شرکتی که می تواند بدون کیفیت لازم و با قراردادامضا شده برای اولین بار به جام جهانی راه پیدا کند.
این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی هایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیده اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *