رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حنیف با نظر مظلومی به استقلال برگشت/ هر 3 تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند

8:00 - 17 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۹۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دو بازی پایانی لیگ هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند قهرمانی لیگ بر‌تر شود.
سیروس دین محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی درباره آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برند و تمرینات نیز به به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: مگویان تنها غایب استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی است و خوشبختانه سایر بازیکنان را برای این بازی در اختیار داریم.

مربی استقلال پیرامون دلیل کنار گذاشتن و بازگشت حنیف عمران‌زاده به استقلال یادآور شد: کنار گذاشته شدن و بازگشت حنیف با تصمیم آقای مظلومی صورت گرفت و من نمی‌توانم نسبت به این مسئله نظری داشته باشم.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اظهار داشت: هر سه تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند و نمی‌توان از الان پیش بینی کرد کدام یک از تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. ما هم تلاش می‌کنیم بدون توجه به جایگاه‌مان در جدول با تمرکز بالا تراکتورسازی را شکست دهیم، چون اعتقاد دارم در این دو بازی پایانی لیگ هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند قهرمانی لیگ بر‌تر شود.

وی در پایان صحبت‌هایش خطاب به هواداران استقلال گفت: امیدوارم روز یکشنبه هواداران استقلال با حضور در استادیوم تیم محبوبشان را حمایت کنند و درخواستی که از آن‌ها دارم این است که تا آخرین ثانیه بازی دست از حمایت برندارند، بازی فوتبال ۹۰ دقیقه است و در هر لحظه از آن می‌توان اتفاقات زیادی را رقم زد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *