ترابیان: هیچ مذاکرهای با برندهای معروف نداشتیم/ دلیل توافق با جینووا، تخفیف بیشتر این شرکت بود
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مذاکرهای با برندهای نایک،آدیداس و پوما برای تولید لباسهای تیم ملی نداشتیم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه ورزشی ، عباس ترابیان درباره انتخاب اسپانسر برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرکتهای آدیداس، نایک و پوما به هیچ وجه برای عقد قرارداد به ما رجوع نکردند و هر وقت که صحبتی در این زمینه شده، از سوی دلالانی بود که برای منافع شخصی خودشان وارد این قضیه شدند.البته این به این معنی نیست که ما در رده پایینی هستیم، بلکه تحریمها اجازه نداد که این برندها وارد مذاکره با ایران بشوند.
وی ادامه داد: در نهایت مجبور شدیم که با برندهای رونال، لینینگ، آلاشپورت و جینووا مذاکره کنیم که در نهایت رونال به دلیل عدم جذابیت و آلاشپورت و لینینگ هم به دلیل تخفیف کمتر نسبت به جینوا کنار گذاشته شدند. البته ما تاکید زیادی روی کیفیت لباسها داشتیم . علاوه بر این روی تخفیف و البسه رایگانی هم که قرار بود در اختیار ما گذاشته شود برای ما اهمیت داشت.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دلیل به توافق نرسیدن با شرکت آلاشپورت این بود که آنها نپذیرفتند لباسهای رایگان بیشتری به ما بدهند.
ترابیان خاطرنشان کرد: توافق شده که از شرکت جینووا 100 هزار دلار دریافت کنیم و درهمین رابطه این شرکت اولین چک را این در اختیار فدراسیون فوتبال قرا داده است. همچنین قرار شده که شرکت جینووا علاوه بر لباسهای اصلی، 90 درصد تخفیف هم به ما بدهد.
وی درباره نظر کادر فنی درخصوص لباسهای تیم ملی تصریح کرد: کفاشیان از نمایندگان این شرکت خواست که جنس لباسها «کول نت» باشد و آن را در تولید لباسها در نظر بگیرند که جنسی خنک کننده است. اگر بازیکن قرار باشد در یک بازی دو لیتر آب بدنش را از دست بدهد، دیگر نمیتواند برای تیم بازی کند و بههمین دلیل فدراسیون روی بحث کیفیت تأکید زیادی داشته است. آنها نیز کیفیتهای مختلف خود را برای ما آوردند و کارشناسان آن را تأیید کردهاند و دو مدل سفید و قرمز که لباسها اول و دوم تیم ملی است، طراحی شده است.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا در روزهای آخر فدراسیون این توافق انجام شده است، اظهار داشت: من به این مسائل سیاسی و غیرسیاسی ورود نمیکنم. فقط میتوانم درباره حقانیت و اصولی که به آن پایبند بودهامف صحبت کنم.
ترابیان در خصوص مشکل کیروش با این اسپانسر خاطرنشان کرد: در این مورد صحبتی نمیکنم.
انتهای پیام/
وی ادامه داد: در نهایت مجبور شدیم که با برندهای رونال، لینینگ، آلاشپورت و جینووا مذاکره کنیم که در نهایت رونال به دلیل عدم جذابیت و آلاشپورت و لینینگ هم به دلیل تخفیف کمتر نسبت به جینوا کنار گذاشته شدند. البته ما تاکید زیادی روی کیفیت لباسها داشتیم . علاوه بر این روی تخفیف و البسه رایگانی هم که قرار بود در اختیار ما گذاشته شود برای ما اهمیت داشت.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دلیل به توافق نرسیدن با شرکت آلاشپورت این بود که آنها نپذیرفتند لباسهای رایگان بیشتری به ما بدهند.
ترابیان خاطرنشان کرد: توافق شده که از شرکت جینووا 100 هزار دلار دریافت کنیم و درهمین رابطه این شرکت اولین چک را این در اختیار فدراسیون فوتبال قرا داده است. همچنین قرار شده که شرکت جینووا علاوه بر لباسهای اصلی، 90 درصد تخفیف هم به ما بدهد.
وی درباره نظر کادر فنی درخصوص لباسهای تیم ملی تصریح کرد: کفاشیان از نمایندگان این شرکت خواست که جنس لباسها «کول نت» باشد و آن را در تولید لباسها در نظر بگیرند که جنسی خنک کننده است. اگر بازیکن قرار باشد در یک بازی دو لیتر آب بدنش را از دست بدهد، دیگر نمیتواند برای تیم بازی کند و بههمین دلیل فدراسیون روی بحث کیفیت تأکید زیادی داشته است. آنها نیز کیفیتهای مختلف خود را برای ما آوردند و کارشناسان آن را تأیید کردهاند و دو مدل سفید و قرمز که لباسها اول و دوم تیم ملی است، طراحی شده است.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا در روزهای آخر فدراسیون این توافق انجام شده است، اظهار داشت: من به این مسائل سیاسی و غیرسیاسی ورود نمیکنم. فقط میتوانم درباره حقانیت و اصولی که به آن پایبند بودهامف صحبت کنم.
ترابیان در خصوص مشکل کیروش با این اسپانسر خاطرنشان کرد: در این مورد صحبتی نمیکنم.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *