تمام دنیا روی کاراته ایران حساب می‌کند/ در تیم ملی به روی همه باز است

10:23 - 13 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۲۴۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: توقعات جامعه کاراته به حق است و دنیا روی کاراته ایران حساب می‌کند.
شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ،  در مورد شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت محسن ونکی را به خانواده او و جامعه کاراته تسلیت بگویم. خوشحالم که قبل از مرگ او این فرصت را داشتم تا او را ببینم چرا که او از قهرمانان خوب و اسبق تیم ملی بود و درگذشتش برای همه باید یک پیام داشت که باید روزی در این ایستگاه پیاده شویم. انشاالله تا هستیم قدر بودن با هم را بدانیم و بیشتر به هم توجه و محبت کنیم.

وی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: قبل از هرچیز باید از اعضای کمیته فنی تشکر کنم که این مسئولیت را به عهده من سپردند و امیدوارم با عملکردم جواب اعتماد آنها را بدهم. باید از دوستان، قهرمانان و اهالی کاراته نیز که در مصاحبه‌های خود به من لطف داشتند، تشکر کنم وتلاش می‌کنم با افتخارآفرینی در مسابقات جهانی پاسخگوی لطف آنها باشم.
 
سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص برنامه‌های این تیم عنوان کرد: قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی از فردا در سالن شهید کبکانیان برگزار شود و کمیته فنی نیز از قبل تصویب کرده بود این مسابقات با حضور همه قهرمانان تیم ملی در سالیان گذشته برگزار شود. سطح مسابقات قطعا با حضور همه این قهرمانان بالا خواهد بود و بعد از سال‌ها کاراته ایران یک مسابقات کشور و انتخابی جذاب را شاهد باشد.

هروی در خصوص انتخاب دستیارانش گفت: قرار است در جلسه امروز بعدازظهر با طباطبایی دستیارانم را به ایشان معرفی کنم و با تایید فدراسیون این نفرات از فردا در کنار من در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشته باشند.

وی در خصوص اینکه بهتر نبود نفرات مدال‌آور تیم ملی مانند دیگر رشته‌های رزمی از مرحله دوم در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند، عنوان کرد: به هر حال قبل از اینکه من برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه کنم آنها حضور قهرمانان در مسابقات انتخابی تیم ملی را مصوب کرده بودند و من هم با این مسئله موافقت کردم . شاید اگر این مسئله اتفاق نیفتاده بود تصمیم دیگری می‌گرفتم.

هروی در خصوص توقعات جامعه کاراته از عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی اتریش گفت: توقعات جامعه کاراته به حق است و دنیا روی کاراته ایران حساب می‌کند. امیدوارم با کمک جامعه کاراته، پیشکسوتان و رسانه‌ها بتوانم موفق باشم چرا که برای موفقیت نیاز به یک تیم حمایتی است و این تیم متشکل از اعضای‌ تیم ملی، فدراسیون و جامعه کاراته خواهد بود. اگر همه ما با هم یکدل شویم قطعا می‌توانیم یک موفقیت بزرگ دیگر را برای کاراته ایران تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در تیم‌ ملی از روز اول تا آخر به روی همه باز است و هرکسی احساس می‌کند توانایی کمک به ما را دارد ، تیم ملی را مال خودش بداند و به ما کمک کند. در حال حاضر تیم ملی به رسم امانت به من سپرده شده است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم به خوبی از این امانت مراقبت کنیم و به دست نفر بعدی بسپاریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *