طبق قانون در سوپرلیگ عمل کردیم / با حمایت اسپانسر تیم قدرتمندی ساختیم

0:01 - 12 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۵۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیرفنی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: حامی مالی خوب تیم قدرتمندی از دانشنگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته بانوان ساخت.
طبق قانون در سوپرلیگ عمل کردیم / با حمایت اسپانسر تیم قدرتمندی ساختیم

فرخناز ارباب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ اظهار داشت : خیلی خوشحالم که برای سومین بار پیاپی با حمایت دادکان قهرمان مسابقات سوپرلیگ کاراته بانوان شدیم. امسال همانند گذشته و حتی بهتر از قبل بانوان کاراته کای تیم دانشگاه بسیار خوب مورد توجه مسئولان باشگاه قرار گرفتند چرا که معتقد هستند بانوان در آسیا و جهان بهتر می توانند نتیجه بگیرند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها حمایت بیشتری از کاراته بانوان داشته باشند، حامیان مالی بیشتری در مسابقات حضور می یابند و نتیجه بهتری خواهند گرفت.

مدیرفنی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد گفت: شاید بگویند که تیم ما از ملی پوشان بیشتری در سوپرلیگ استفاده کردیم اما اگر 10 بازیکن ملی پوش هم داشته باشیم، فرقی به حال ما ندارد چون طبق قانون در هر دوره مسابقات تنها می‌توانیم از سه ملی پوش استفاده کنیم.

ارباب ادامه داد: به هر حال برای سال آینده تیم را جوان خواهیم کرد و از نیروهای جوان در کنار باتجربه استفاده می‌کنیم. مسلما تیم پرقدرتی داریم و حامی مالی خوب هم یک تیم قدرتمند را برای لیگ آماده می‌کند اما تیم‌های خوبی مثل مقاومت، علمدار کربلا و هایترا نیز در مسابقات سوپرلیگ حضور داشتند که کاراته کاهای قدرتمندی را وارد مسابقات کردند.

وی درباره داوران مسابقات سوپرلیگ افزود: اوایل مسابقات سوپرلیگ بی نظمی‌هایی شاید در بخش داوران وجود داشت اما کمیته داوران با نظارت بیشتر، از داوران باتجربه استفاده کرد. در مسابقات کاتا و کومیته داوران باسابقه و قهرمانان سابق به قضاوت پرداختند.

مدیر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد تصریح کرد: معضل ما حمیات نشدن از سوی رسانه‌ها است. اگر صحنه‌هایی از مسابقات بانوان از صداوسیما دیده شود حتما حمایت بیشتری می‌شویم و حامیان مالی بیشتری وارد مسابقات شده و بازیکنان بیشتری هم جذب لیگ می‌شوند چون پتانسیل کاراته بانوان بالا است. چون بازیکن حرفه‌ای عمر قهرمانی کمی دارد باید تعداد کم تیم ها در لیگ جبرانشود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *