جدال دو خودرو بنز و بنتلی +تصاویر
زمانی که بنتلی بنتایگا پا به عرصه گذاشت، قیمت پایهای برابر با 229100 دلار را نشان داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، در توجیه چنین قیمت سرسامآوری، مدیرعامل بنتلی آقای وولفگانگ دورهایمر گفت که: "در حال حاضر اگر بخواهید که یک شاسیبلند واقعاً گران بخرید، نمیتوانید!” اما وولفی جان خیلی تند نرو! مرسدس-ای ام جی تستشده در این مقایسه 222 هزار دلار قیمت خورده که تنها یک یا دو آپشن با بنتلی بزرگ اختلاف دارد. همچنین Icon FJ44 هم حضور دارد که بهاندازهی خودمان ارزش دارد . قبل از اینکه این پرسش عامهپسند و بدیهی را پاسخ دهیم که –آیا این دو
ارزش پول خرج کردن را دارند؟ اجازه دهید دراینباره بحث کنیم که با آن همه
پول زبان بستهای که خرج میکنید چه به دست میآورید. در مورد ای ام جی،
صاحب ستاره سه پر مرسدس و تاریخچهای درخشان میشوید.
ساختار بدنه روی چارچوب (شاسی مجزا) این خودرو با پیشرانهی 12 سیلندر توئین توربوی 6 لیتری و دستساز عجین شده و این نیروگاه 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتنمتر گشتاور را در اختیارتان قرار میدهد.
FJ44 زندگی خود را به عنوان یک تویوتا لندکروز 1973 آغاز کرده و حالا بهطور کامل توسط Icon به دنیا آورده شده است.
تنها قطعاتی که باقیماندهاند عبارتاند از کاپوت و شماره شناسایی شاسی.
این FJ44 که شش ماه آینده را در موزهی خودرویی پیترسون سپری خواهد کرد از پیشرانهی 6.2 لیتری و 8 سیلندر متعلق به جنرال موتورز به همراه سوپرشارژر مگنوسون استفاده میکند.
قدرت تخمین زده شده هم برابر است با 540 اسب بخار
و 671 نیوتنمتر گشتاور.
5.7 ثانیه طول میکشد تا FJ44 بهسرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد.
مسافت 400 متر نیز در 14.4 ثانیه و با سرعت 151 کیلومتر بر ساعت طی میشود.
تمامی این رکوردها برای خودرویی با ساختار بدنه روی چارچوب، خوب بوده و حتی نسبت به WRX 2015 با گیربکس CVT نیز برتر است.
عملکرد ترمز برای Icon بدون ABS خوب نیست: برای توقف از سرعت 96 کیلومتر بر ساعت 44.5 متر مسافت لازم است.
پیشرانهی 12 سیلندر جی کلاس شتاب صفرتا 96 کیلومتر بر ساعت 5.2 ثانیهای را میسر میسازد و مسافت 400 متر در 13.7 ثانیه و با سرعت 166 کیلومتر بر ساعت ثبت میشود.
برای رسیدن از سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به سکون کامل نیز 34.7 متر لازم است.
در آزمایش فیگور اِیت جی کلاس عملکرد قابل دفاعی بر جای نمیگذارد و با 30.5 ثانیه این تست را به پایان میرساند.
در مقام مقایسه فورد F-350 تنها به 30.2 ثانیه نیاز دارد تا همین کار را انجام دهد.
عملکرد Icon که توسط همکارمان وحشتناک خطاب میشود نسبت به جی کلاس بهتر بوده و با 29.1 ثانیه به کار خود پایان میدهد.
با عملکرد درخشانی که این دو خودرو در بخش آفرود دارند، هرگونه کمبود در بحث هندلینگ بهسرعت فراموش میشود.
هیچکس شاسیبلند 200 هزار دلاری را به آفرود نمیبرد البته بهجز ما! این دو خودرو واقعاً تماشایی هستند.
وجود دیفرانسیلهای قفل شونده (دو قفل کنندهی ARB در Icon و سه قفل کنندهی مکانیکی در G65) به این معنی هستند که ما مانعی را نمیتوانیم بیابیم که این دو در برابرش سر خم کنند.
به ما اعتماد کنید، ما نگاه میکنیم. آیا شاسیبلند گرانقیمت ارزش دارد؟ همانطوری که ما مایل به گفتنش هستیم، توانگری ما با شما متفاوت است. اگر ما پولدار شویم، Icon FJ44 را پشت سر G63 خودمان پارک خواهیم کرد، نه پشت G65!
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ساختار بدنه روی چارچوب (شاسی مجزا) این خودرو با پیشرانهی 12 سیلندر توئین توربوی 6 لیتری و دستساز عجین شده و این نیروگاه 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتنمتر گشتاور را در اختیارتان قرار میدهد.
FJ44 زندگی خود را به عنوان یک تویوتا لندکروز 1973 آغاز کرده و حالا بهطور کامل توسط Icon به دنیا آورده شده است.
تنها قطعاتی که باقیماندهاند عبارتاند از کاپوت و شماره شناسایی شاسی.
این FJ44 که شش ماه آینده را در موزهی خودرویی پیترسون سپری خواهد کرد از پیشرانهی 6.2 لیتری و 8 سیلندر متعلق به جنرال موتورز به همراه سوپرشارژر مگنوسون استفاده میکند.
#carousel5336, #thumbs5336 , #carousel_desc5336 { overflow: hidden; } #carousel-wrapper5336 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel-wrapper25336 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel5336 span, #carousel5336 img, #thumbs5336 a, #thumbs5336 img { display: block; float: left; } #carousel_desc5336 span { width: 100%; /* height: 100%; */ display: block; float: left; position: relative; padding: 9px; } #carousel5336 span, #carousel5336 a, #thumbs5336 span, #thumbs5336 a { position: relative; display: block; height: 100%; } #carousel5336 img, #thumbs5336 img { border: none; width: 100%; height: 100%; position: absolute; top: 0; left: 0; } #carousel5336 span { width: 554px; height: 313px; } #carousel_desc5336 span { width: 554px; height: auto; } #thumbs-wrapper5336 { padding: 20px 40px; position: relative; } #thumbs5336 a { border: 1px solid #ddd; width: 150px; height: 100px; margin: 0 10px; overflow: hidden; -webkit-transition: border-color .5s; -moz-transition: border-color .5s; -ms-transition: border-color .5s; transition: border-color .5s; } #thumbs5336 a:hover, #thumbs5336 a.selected { border-color: #566; } .fluid_container_album img#shadow { width: 100%; position: absolute; bottom: 0; } .next_thumbnail5336 { background-position: -19px 0; right: 10px; } .next_thumbnail5336:hover { background-position: -19px -20px; } .prev_thumbnail5336 { background-position: 0 0; left: 10px; } .prev_thumbnail5336:hover { background-position: 0 -20px; } .next_thumbnail5336, .prev_thumbnail5336 { background-image: url("/client/themes/fa/main/img/carousel_nav.png"); display: block; height: 20px; margin-top: -10px; position: absolute; top: 50%; width: 19px; } $(function() { $('#carousel5336').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '56%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); /* $('#carousel_desc5336').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '30%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); */ $('#thumbs5336').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, prev: '.next_thumbnail5336', next: '.prev_thumbnail5336', items: { visible: { min: 2, max: 6 }, width: 150, height: '66%' } }); $('#thumbs5336 a').click(function() { $('#carousel5336').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); /* $('#carousel_desc5336').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); */ $('#thumbs5336 a').removeClass('selected'); $(this).addClass('selected'); return false; }); });
5.7 ثانیه طول میکشد تا FJ44 بهسرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد.
مسافت 400 متر نیز در 14.4 ثانیه و با سرعت 151 کیلومتر بر ساعت طی میشود.
تمامی این رکوردها برای خودرویی با ساختار بدنه روی چارچوب، خوب بوده و حتی نسبت به WRX 2015 با گیربکس CVT نیز برتر است.
عملکرد ترمز برای Icon بدون ABS خوب نیست: برای توقف از سرعت 96 کیلومتر بر ساعت 44.5 متر مسافت لازم است.
پیشرانهی 12 سیلندر جی کلاس شتاب صفرتا 96 کیلومتر بر ساعت 5.2 ثانیهای را میسر میسازد و مسافت 400 متر در 13.7 ثانیه و با سرعت 166 کیلومتر بر ساعت ثبت میشود.
برای رسیدن از سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به سکون کامل نیز 34.7 متر لازم است.
در آزمایش فیگور اِیت جی کلاس عملکرد قابل دفاعی بر جای نمیگذارد و با 30.5 ثانیه این تست را به پایان میرساند.
در مقام مقایسه فورد F-350 تنها به 30.2 ثانیه نیاز دارد تا همین کار را انجام دهد.
عملکرد Icon که توسط همکارمان وحشتناک خطاب میشود نسبت به جی کلاس بهتر بوده و با 29.1 ثانیه به کار خود پایان میدهد.
با عملکرد درخشانی که این دو خودرو در بخش آفرود دارند، هرگونه کمبود در بحث هندلینگ بهسرعت فراموش میشود.
هیچکس شاسیبلند 200 هزار دلاری را به آفرود نمیبرد البته بهجز ما! این دو خودرو واقعاً تماشایی هستند.
وجود دیفرانسیلهای قفل شونده (دو قفل کنندهی ARB در Icon و سه قفل کنندهی مکانیکی در G65) به این معنی هستند که ما مانعی را نمیتوانیم بیابیم که این دو در برابرش سر خم کنند.
به ما اعتماد کنید، ما نگاه میکنیم. آیا شاسیبلند گرانقیمت ارزش دارد؟ همانطوری که ما مایل به گفتنش هستیم، توانگری ما با شما متفاوت است. اگر ما پولدار شویم، Icon FJ44 را پشت سر G63 خودمان پارک خواهیم کرد، نه پشت G65!
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *