سعی داریم تا 8 صبح فردا نتایج نهایی انتخابات را اعلام کنیم

14:26 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۰۰۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
حسینعلی امیری گفت:اعلام نتایج انتخابات در ساعات ابتدایی فردا به نحوه حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای بستگی دارد.
سعی داریم تا 8 صبح فردا نتایج نهایی انتخابات را اعلام کنیمبه گزارش گروه سیاسی ، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور ظهر امروز با حضور در محل ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به گزارشاتی که تا الان از 21 استان‌ها و 55 شعبه اخذ رای واصل شده انتخابات در یک فضای آرام در جریان است. و مردم نیز حضور باشکوه و چشم‌گیری داشتند و من از تمامی آنها قدردانی می‌کنم.

وی افزود: زمان اخذ رای براساس قانون 10 ساعت است یعنی تا ساعت 18 ادامه دارد اما براساس قانون و با تشخیص وزیر کشور امکان تمدید وجود دارد.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: از مردم عزیز‌مان در این 21 استان می‌خواهیم که اخذ رای را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند تا شاهد معطلی آنها در شعب اخذ رای نباشیم.

امیری درباره زمان اعلام نتایج انتخابات نیز گفت: وزیر کشور تاکید دارد که فردا صبح تمام نتایج اعلام شود و سعی ما هم بر این است اما تحقق این موضوع به زمان اتمام اخذ رای در شعب بستگی دارد و طبیعتا در هر شعبه‌ای که زودتر اخذ رای به اتمام برسد شمارش آرا زودتر شروع می‌شود و با این اوصاف ما سعی می‌کنیم تا فردا 8 صبح نتایج کامل 86 کرسی مجلس اعلام شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *