امسال با رویکردی متفاوت بازار را برگزار کردیم
مدیر بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد رویکرد این دوره بازار متفاوت است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فرهنگی ، وحید اسفندیاری مدیر بازار جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتوگو با ستاد خبری جشنواره گفت: هدف از بازار فیلم در واقع بازاریابی فیلمهای ایرانی و تعامل فرهنگی و تجاری با سایر کشورها، به ویژه کشورهای منطقه است. ضمن اینکه زمینه مذاکرات برای همکاری های فرهنگی و تولیدات مشترک را فراهم میکند. از طرفی برای کسانی که به عنوان فروشنده در بازار شرکت میکنند، فرصتی برای رسانههای ویدئویی، سازمان صدا و سیما و همچنین موسساتی که فیلمهای مناسب برای اکران و یا جشنوارههای ایرانی انتخاب میکنند را نیز فراهم میکند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *