برگزاری همایش برند سازی در تیر ماه
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از برگزاری همایش برندسازی در اوایل تیرماه امسال در اراک خبر داد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد، جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: بحث برند سازی تولیدات واحدهای صنفی امسال در دستور کار اتاق اصناف استان قرار دارد و این همایش به منظور آشنایی بیشتر واحدهای صنفی با این مقوله برگزار خواهد شد.
زند با بیان اینکه بسیاری از محصولات تولیدی واحدهای صنفی است بدون برند هستند، اظهار کرد: داشتن ثبت جهانی یعنی برند، یک مزیت رقابتی در بازار داخلی و خارجی است و می تواند کمک بسیاری را به معرفی تولیدات داشته باشند.
وی با تأکید بر اهمیت برندسازی در دنیای تجارت بیان کرد: برند یا آرم تجاری افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آنها را در پی دارد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی افزایش میزان فروش را از دیگر موضوعات حائز اهمیت در بحث برندسازی برشمرد و تصریح کرد: با مدیریت برند، تولیدکنندگان میتوانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.
زند یادآور شد: مشکلی که امروزه واحدهای صنفی با آن مواجه هستند، نداشتن برند است که این موضوع باعث شده که واحدهای صنفی نتوانند آن گونه که باید در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی ورود پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر خواهان اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور و به دنبال آن استان مرکزی هستیم ، باید به موضوع برندسازی و تلاش تولیدکنندگان داخلی برای معرفی برندهای داخلی توجه جدی داشته باشیم.
انتهای پیام /
زند با بیان اینکه بسیاری از محصولات تولیدی واحدهای صنفی است بدون برند هستند، اظهار کرد: داشتن ثبت جهانی یعنی برند، یک مزیت رقابتی در بازار داخلی و خارجی است و می تواند کمک بسیاری را به معرفی تولیدات داشته باشند.
وی با تأکید بر اهمیت برندسازی در دنیای تجارت بیان کرد: برند یا آرم تجاری افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آنها را در پی دارد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی افزایش میزان فروش را از دیگر موضوعات حائز اهمیت در بحث برندسازی برشمرد و تصریح کرد: با مدیریت برند، تولیدکنندگان میتوانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.
زند یادآور شد: مشکلی که امروزه واحدهای صنفی با آن مواجه هستند، نداشتن برند است که این موضوع باعث شده که واحدهای صنفی نتوانند آن گونه که باید در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی ورود پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر خواهان اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور و به دنبال آن استان مرکزی هستیم ، باید به موضوع برندسازی و تلاش تولیدکنندگان داخلی برای معرفی برندهای داخلی توجه جدی داشته باشیم.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *