برنامه پژو - سیتروئن برای ساخت ۱۱ خودروی هیبریدی + تصاویر
ادغام شرکتهای بزرگ صنعتی به منظور کاهش هزینههای تحقیق و توسعه بسیار رواج یافته است. پژو و سیتروئن دو خودروساز مطرح فرانسه نیز پس از ادغام از برنامههای گسترده خود در سالهای آینده پرده برداشتند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی ، دو خودروساز فرانسوی در ماه گذشته به طور رسمی ادغام خود را اعلام و هلدینگ جدید تحت نام گروه PSA را تشکیل دادهاند. از جمله برنامههای این گروه که اخیرا اعلام شده، میتوان به تولید ۲۶ خودروی سبک طی پنج سال آینده اشاره کرد. این امر موجب افزایش ۲۵ درصدی درآمد سالیانه این هلدینگ خواهد شد.
گروه PSA از برنامهٔ جدید خود با نام «فشار برای گذر» یاد میکند. از میان ۲۶ خودرو جدید ۷ مدل از آنها هیبرید پلاگین و ۴ مدل از آنها الکتریکی خواهند بود. این شرکت همچنین برنامههایی نیز برای توسعه خودروهای خودران در نظر دارد. هنوز جزئیاتی در خصوص خودروهای جدید و نمونههای هیبریدی پلاگین منتشر نشده است. پیش از این خودروسازان مطرح فرانسه کار شاخصی در زمینهٔ توسعهٔ خودروهای پلاگین به جز معرفی نمونهٔ مفهومی iOn و همکاری مشترک با میتسوبیشی در تولید i-MiEV انجام ندادهاند.
گروه صنعتی PSA ظاهرا از آمار فروش خودروهای پلاگین در اروپای غربی درسهای زیادی گرفته است. در سال ۲۰۱۵، فروش منطقهای خودروهای الکتریکی پلاگین به بیش از ۸۰ درصد رسید که در مجموع به رقم ۱۸۴ هزار دستگاه خودرو منجر شده است. این میزان فروش در پنج سال گذشته بیش از ده برابر رشد داشته است.
بنا به گفته نهاد جایگزینی سوختهای فسیلی اروپا (EAFO) با گذر زمان وضعیت خودروهای هیبریدی پلاگین و الکتریکی در کشورهای مختلف قابل پیش بینی نیست و کاملاً رفتار نوسانی دارد. به طور مثال، رنو Zoe و نیسان Leaf الکتریکی میزان فروش بالایی داشتند و در حالی که تسلا مدل اس کمی افزایش تقاضا را تجربه کرده، فولکس واگن e-Golf همچنان از آمار فروش پایین رنج میبرد. در میان خودروهای هیبرید پلاگین نیز میتسوبیشی Outlander و فولکس واگن گلف GTE کاهش فروش قابل توجهی را در سال جاری میلادی داشتهاند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
گروه PSA از برنامهٔ جدید خود با نام «فشار برای گذر» یاد میکند. از میان ۲۶ خودرو جدید ۷ مدل از آنها هیبرید پلاگین و ۴ مدل از آنها الکتریکی خواهند بود. این شرکت همچنین برنامههایی نیز برای توسعه خودروهای خودران در نظر دارد. هنوز جزئیاتی در خصوص خودروهای جدید و نمونههای هیبریدی پلاگین منتشر نشده است. پیش از این خودروسازان مطرح فرانسه کار شاخصی در زمینهٔ توسعهٔ خودروهای پلاگین به جز معرفی نمونهٔ مفهومی iOn و همکاری مشترک با میتسوبیشی در تولید i-MiEV انجام ندادهاند.
گروه صنعتی PSA ظاهرا از آمار فروش خودروهای پلاگین در اروپای غربی درسهای زیادی گرفته است. در سال ۲۰۱۵، فروش منطقهای خودروهای الکتریکی پلاگین به بیش از ۸۰ درصد رسید که در مجموع به رقم ۱۸۴ هزار دستگاه خودرو منجر شده است. این میزان فروش در پنج سال گذشته بیش از ده برابر رشد داشته است.
بنا به گفته نهاد جایگزینی سوختهای فسیلی اروپا (EAFO) با گذر زمان وضعیت خودروهای هیبریدی پلاگین و الکتریکی در کشورهای مختلف قابل پیش بینی نیست و کاملاً رفتار نوسانی دارد. به طور مثال، رنو Zoe و نیسان Leaf الکتریکی میزان فروش بالایی داشتند و در حالی که تسلا مدل اس کمی افزایش تقاضا را تجربه کرده، فولکس واگن e-Golf همچنان از آمار فروش پایین رنج میبرد. در میان خودروهای هیبرید پلاگین نیز میتسوبیشی Outlander و فولکس واگن گلف GTE کاهش فروش قابل توجهی را در سال جاری میلادی داشتهاند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *