پایانه سیدخندان بهسازی شد
رئیس اداره تاکسیرانی منطقه 7 از بهسازی پایانه سیدخندان خبر داد و گفت: در این پایانه 27 سکوی راهنمایی مسافر به منظور رفاه بیشتر شهروندان ساخته شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه
جامعه ، علی اصغر افشار با اعلام این مطلب افزود: ساخت سکوهای راهنمایی
مسافران برای نخستین بار در منطقه در حال اجراست.
وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح این است که مسافران با ورودشان به پایانه سیدخندان و دیدن سکوهای راهنما و تابلوهایی که خط موردنظر با کد خط معرفی شده اند مسیرشان را بدون نیاز به پرسش پیدا می کنند.
در ادامه رئیس اداره تاکسیرانی منطقه 7 در تشریح اقدامات انجام شده در پایانه سیدخندان برای تسهیل تردد مسافران گفت: اواخر سال 94 حدود 50 تابلو راهنمایی خطوط در ابتدا و انتهای سکوهای پایانه ساخته شده است که تمامی این اقدامات برای آسان تر شدن تردد مسافران در پایانه انجام شده است.
به گفته وی چنانچه مسافران سئوالی درباره مسیر خطوط داشته باشند می توانند با مراجعه به ایستگاه های مستقر در پایانه از آنها راهنمایی لازم را دریافت کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *