میانگین تأخیر از مبدأ در ایستگاه راه آهن تهران به 26 ثانیه رسید
مدیرکل راهآهن ناحیه تهران با بیان اینکه در نوروز1270زوج قطار وارد و همین تعداد خارج شد،گفت: میانگین تأخیر از مبدأ در تهران به 26 ثانیه رسید.
به گزارش گروه اقتصاد ، رضا شاکری با اشاره به اینکه در نوروز امسال ایستگاه راهآهن تهران خدمات نوینی به مسافران قطار ارائه داد ، گفت: از 25 اسفند تا 15 فرودین در مقایسه با سایر ایستگاههای راهآهن آمار بیشتری از تردد قطارها به خود اختصاص دادیم.
وی با بیان اینکه متوسط روزانه 40 هزار مسافر از ایستگاه راهآهن تهران جابهجا شدند، ادامه داد: میانگین تأخیر از مبدأ در ایستگاه راهآهن تهران به 26 ثانیه رسید که این عدد سال گذشته48 ثانیه بود بنابراین بهبود 46 درصدی در این خصوص داشتهایم.
مدیرکل راهآهن ناحیه تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در ایستگاه راهآهن تهران مبنی بر اجرای اسلب تراک خطوط ایستگاه تهران و پارکینگ به طول 5 کیلومتر شامل 12 خط و احداث سالن جدید خدمات مسافری گفت: در مجموع با توجه به بازخوردهایی که از مردم گرفته شد و نظرسنجیاز مسافران نشان میدهد مردم نسبت به گذشته رضایت بیشتری از نحوه خدماترسانی در ایستگاه راهآهن تهران داشتند.
وی کاهش میزان تأخیر قطارهای مسافربری و کمتر شدن مراجعات مردمی جهت اعلام شکایتها را یکی دیگر از نشانههای رضایت مسافران نوروزی در ایام عید برشمرد و گفت: علاوه بر این ، تجهیز ایستگاه تهران به سیستمهای اطلاعرسانی شامل ایجاد کانتر اطلاعات و تابلوهای نمایش حرکت قطار از دیگر اقدامات صورت گرفته در ایستگاه راهآهن تهران بود که با هدف رضایتمندی بیشتر مسافران صورت گرفت.
شاکری یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته ناحیه راهآهن تهران برای ایام عید بازسازی مساجد و سرویسهای بهداشتی ایستگاههای راهآهن این ناحیه همچون ورامین، پیشوا و ابردژ بود ضمن آنکه در مجموع حدود 30 میلیارد تومان در ایستگاه تهران هزینه برای بهبود خدماترسانی هزینه شد.
انتهای پیام /
وی با بیان اینکه متوسط روزانه 40 هزار مسافر از ایستگاه راهآهن تهران جابهجا شدند، ادامه داد: میانگین تأخیر از مبدأ در ایستگاه راهآهن تهران به 26 ثانیه رسید که این عدد سال گذشته48 ثانیه بود بنابراین بهبود 46 درصدی در این خصوص داشتهایم.
مدیرکل راهآهن ناحیه تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در ایستگاه راهآهن تهران مبنی بر اجرای اسلب تراک خطوط ایستگاه تهران و پارکینگ به طول 5 کیلومتر شامل 12 خط و احداث سالن جدید خدمات مسافری گفت: در مجموع با توجه به بازخوردهایی که از مردم گرفته شد و نظرسنجیاز مسافران نشان میدهد مردم نسبت به گذشته رضایت بیشتری از نحوه خدماترسانی در ایستگاه راهآهن تهران داشتند.
وی کاهش میزان تأخیر قطارهای مسافربری و کمتر شدن مراجعات مردمی جهت اعلام شکایتها را یکی دیگر از نشانههای رضایت مسافران نوروزی در ایام عید برشمرد و گفت: علاوه بر این ، تجهیز ایستگاه تهران به سیستمهای اطلاعرسانی شامل ایجاد کانتر اطلاعات و تابلوهای نمایش حرکت قطار از دیگر اقدامات صورت گرفته در ایستگاه راهآهن تهران بود که با هدف رضایتمندی بیشتر مسافران صورت گرفت.
شاکری یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته ناحیه راهآهن تهران برای ایام عید بازسازی مساجد و سرویسهای بهداشتی ایستگاههای راهآهن این ناحیه همچون ورامین، پیشوا و ابردژ بود ضمن آنکه در مجموع حدود 30 میلیارد تومان در ایستگاه تهران هزینه برای بهبود خدماترسانی هزینه شد.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *