سال 95 جهش در خدمات پس از فروش و افزايش رضايت مشتري خواهد بود
مديرعامل سايپايدك گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شده است، تلاش خواهيم كرد با جديت بيشتر در انجام وظايف و نوآوري در كارها، افزايش كيفيت خدمات و همچنين تنوع خدمات به پيشبرد اهداف عالي نظام در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي گام برداريم.
خبرگزاری میزان -
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومي سايپايدك، مصطفي وحيدزاده با بيان اين مطلب اظهار داشت: در سال اقدام و عمل و خط مشي ترسيم شده ، در برنامهريزيهاي سازمان مورد توجه قرار خواهد گرفت تا با تلاش و جديت بيشتر، بتوانيم ضمن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در مسير افزايش رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش موفق تر عمل كنيم.
وي افزود : تكريم مشتري و رضايتمندي و پاسخگويي به مشتريان همواره از اهميت بالايي برخوردار بوده كه تلاش خستگيناپذير همكاران ما در سايپايدك و امدادخودرو براي ارائه خدمات امداد نوروزي بيانگر عزم جدي سازمان خدمات پس از فروش سايپا درراستاي افزايش رضايتمندي مشتريان است كه اميدوارم در سال جديد نيز همچون سالهاي گذشته با رشد بيشتري تداوم داشته باشد.
وحيدزاده با اشاره به موفقيتهاي سايپايدك در سال 94، يادآور شد: بايد با همت و تلاش بيشتر، اين مسير موفقيت را در سال جاري نيز ادامه دهيم تا در پايان سال كارنامه خود را پربارتر كنيم.
مدير عامل سايپا يدك همچنين با تاكيد بر بالا بردن كيفيت خدمات پس از فروش و ضرورت توجه به كسب و كارهاي نوين در شبكه نمايندگيها، افزود: توجه به خواسته مشتري چه در توليدات و چه در ارائه خدمات، شرط اصلي موفقيت در دنياي كسب و كار است.
وی ادامه داد: بايد به سمتي حركت كنيم كه بر اساس نظرات و خواسته مشتري خدمات را ارائه دهيم و در اين مسير رضايت مشتريان بايد مبناي اصلي براي ارائه خدمات بهتر و با كيفيت تر در سال جاري قرار گيرد.
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
وي افزود : تكريم مشتري و رضايتمندي و پاسخگويي به مشتريان همواره از اهميت بالايي برخوردار بوده كه تلاش خستگيناپذير همكاران ما در سايپايدك و امدادخودرو براي ارائه خدمات امداد نوروزي بيانگر عزم جدي سازمان خدمات پس از فروش سايپا درراستاي افزايش رضايتمندي مشتريان است كه اميدوارم در سال جديد نيز همچون سالهاي گذشته با رشد بيشتري تداوم داشته باشد.
وحيدزاده با اشاره به موفقيتهاي سايپايدك در سال 94، يادآور شد: بايد با همت و تلاش بيشتر، اين مسير موفقيت را در سال جاري نيز ادامه دهيم تا در پايان سال كارنامه خود را پربارتر كنيم.
مدير عامل سايپا يدك همچنين با تاكيد بر بالا بردن كيفيت خدمات پس از فروش و ضرورت توجه به كسب و كارهاي نوين در شبكه نمايندگيها، افزود: توجه به خواسته مشتري چه در توليدات و چه در ارائه خدمات، شرط اصلي موفقيت در دنياي كسب و كار است.
وی ادامه داد: بايد به سمتي حركت كنيم كه بر اساس نظرات و خواسته مشتري خدمات را ارائه دهيم و در اين مسير رضايت مشتريان بايد مبناي اصلي براي ارائه خدمات بهتر و با كيفيت تر در سال جاري قرار گيرد.
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *